Revija Joker - Popotresni sunek

ČLANKI
stranka » članki » igrovje - tematski članki » Popotresni sunek
...
Aggressorju je dovolj Idjevega mencanja in sune Quake Live na oder, čeprav je špil uradno še vedno v odprti beti. Tako kot njegovi skillzi, saj po hitrem postopku prejme raketo v gofljo.

Streljačina Quake Live za bralstvo ne bi smela biti novost. Sprva so jo napovedali kot Quake Zero na QuakeConu avgusta 2007 in jo slabo leto zatem preimeno­vali v današnji naziv, namenjena pa je bi­la za enostaven, hiter zagonski projekt Idjevega drugotnega razvojnega moštva. Človeki v njem so imeli nalogo samo zgraditi spletno ogrodje za povezovanje igralcev in premlevanje statistike. V ta okvir bi posadili staro kodo večigralske uspešnice Quake 3, kjer bi se godilo masovno nalinijsko klanje. Toda zalo­milo se je, kot že tolikokrat, pri financah. Studio do tega trenutka še ni našel učinkovitega načina, po katerem bi mogel igro finančno prepustiti sami sebi. Zato mu z vsakim fragom cuza denarce, medtem ko pod logotipom še vedno čepi neljubi napis 'beta'.
A to ne pomeni, da gre za napol dokončan izdelek. Nasprotno, brskalniški Quake Live se ne spreminja več drastično že od odprte bete februarja 2009, odkar ga lahko zastonj igra vsakdo. Zakaj ne? Ker je zloš­čen. Svoje pove podatek, da je skupnost okoli Q3 že množično prestopila na QL, kjer sedaj prihaja do ve­či­ne ubojev, ee, fragov. Premikom so pokimale tudi tekmovalne lige in pri nas smo na mednarodnem Electronic Sports World Cup uzrli turnir v Quake Live. Zato z opisom nima smisla več odlašati.

Tudi QL pozna konzolo, v kateri se odpre širok spisek ukazov za prirejanje videza in tipk. Ne poskušajte pa goljufati, saj vdelani PunkBuster ne odpušča.

Popotresni sunek objavljeno: Joker 203
junij 2010