Revija Joker - Infogamer 2016: množičneje, glasneje

ČLANKI
stranka » članki » raport » Infogamer 2016: množičneje, glasneje
...
Skozi gosto gnečo se Aggressor preriva po bučnem prizorišču zagrebškega sejma Infogamer 2016 in tuhta, ali bo balkanski igrosmenj vselej tako divjaški.

Saj veš, ko ima Gamescom dan samo za novinarje?” mi je navrgel nek Croteamovec, medtem ko sem čakal na prezentacijo Serious Sama VR. "Mogoče bi pa Infogamer lahko or­­ganiziral dan samo za mulce, haha!" Skupaj sva se ozirala po nepregledni množici, ki je drla skozi drugo halo zagrebške igričarske prireditve. Organizatorji pri Rebootu niso blefirali, ko so za letošnje leto napovedovali še skokovitejšo rast od lanske in čez sedemdeset tisoč obiskovalcev. Na koncu jih je bilo menda kar 79.000. Dogodek je bil resda za dan daljši: dodali so mu torek, kar je med 8. in 13. novembrom naneslo šest dni. Toda levji delež obis­ka vendarle odpade na konec tedna, in v soboto je pet dvoran Zagrebškega velesajma pokalo po šivih. Tokrat je bila ena več od lanske, saj so razširili prizorišče in ga tudi napolnili do zadnjega kotička.

Največ kostumov je bilo, kakopak, iz Overwatcha. Tudi tale druščina, ki je zmagala v skupinskem tekmovanju. Posamič je slavila LoLova Nidalee.



Več si preberi v Jokerju 281.
Članek, ki ima 1 stran (9.296 znakov) in 10 slik, bo v celoti na voljo 22.01.2017.
Infogamer 2016: množičneje, glasneje objavljeno: Joker 281
december 2016

Članek bo v celoti na voljo 22.01.2017.