Revija Joker - GDC 2017: koraki skozi naočnike

ČLANKI
stranka » članki » raport » GDC 2017: koraki skozi naočnike
...
Navidezna resničnost je dospela v drugo, a kako naj gre naprej, da je ne bo vnovič doletela zla usoda? O tem se je Aggressor naposlušal na glavni razvijalski konferenci.

Game Developers Conference v San Franciscu je reden gost naših strani, saj gre za najpoglavitnejše letno globalno srečanje tistih, ki igre snujejo. To pomeni, da tukaj ni kričeče rulje na ogromnih štantih, zato pa najdeš trezne debate mož, ki stojijo za kodo iger in megaherci hardvera. V njihovih besedah začutiš smer, kamor se indust­rija premika. Ali se izobraziš, če si sam dizajner, za­to tja odidejo najbolj nadebudni razvijalci, kot je naš VR-guru Nejc Lešek, ki smo ga predstavili pred nekaj številkami. Lanska konferenca je bila močno v znamenju prihoda aktualne generacije izdelkov navidezne resničnosti, saj sta le nekaj tednov po tistem dospela rift in vive. Tokratna pa je mi­nila v spraševanju, kako te naprave kar najbolje izkoris­titi, da bi pospešili njihov prodor. Čeprav je bilo lansiranje osrednjih sistemov načeloma uspeš­no, imajo Oculusovi in HTCjevi naočniki skupaj precej pod obetanim milijonom uporabnikov. Njuna širitev je torej znatno počasnejša kot pri playstation VRu, ki je kljub poznejši splavitvi že dosegel sedem mest.

Na tiskovki Unreal Engina je zbrane presenetil Gearboxov šefe Randy Pitchford, ki je nekaj izrisovalne magije demonstriral kar v Borderlands 3. Živelj je pobuljil, ker špila še niso najavili, in stric Randy je komaj zadrževal smeh. Skratka, to je potrditev, da studio igro zares dela, povedali pa so le to, da je ne bo na switchu. Ne ga lomit.



Več si preberi v Jokerju 284.
Članek, ki ima 1 stran (9.888 znakov) in 10 slik, bo v celoti na voljo 16.04.2017.
GDC 2017: koraki skozi naočnike objavljeno: Joker 284
marec 2017

Članek bo v celoti na voljo 16.04.2017.