Revija Joker

ČLANKI
stranka » članki » oznanila
Uredi seznam
Pisatelj: LordFebo
Poldrugi mesec po lučkastem sejmu uporabniške elektronike LordFebo strne vtise iz najbolj zanimive hale, tiste z avtomobili. Zaradi njihovega obilja je mar­sikdo dogodek preimenoval v car electronic show.
Čudaški LordFebo spet skače po stanovanju z neko naglavno pripravo, gestikulira po zraku, izreka besede in dela piv piv piv, le da se tokrat ne spotika ob kable. Mora na obisk k zdravniku, ki samo posluša? Ne, možak se je z enim najbolj futurističnih kosov zabavnjaške opreme ujel v obogateno resničnost.
Ghost in the Shell je eden bolj znanih naslovov iz japonskih stripov in risank. Od spomladi naprej se bo glas o njem razširil še dlje, saj na platna prihaja film s Scarlett Johansson. Nestrpno ga pričakuje Sneti.
Chris Metzen, viharnik za Thrallom, Arthasom, Kerriganco in Diablom, je pospravil epske svinč­nike in čo­pi­če ter odšel v pokoj. Aggressor se zazre v tolmun, iz katerega se je napajal.
Po hi-fiju in wi-fiju je pred časom v ušesih zazvenel še li-fi, ki označuje način prenosa digitalnih podatkov z vidno svetlobo. Aggressor in Darquis de Sade se gresta pozanimat, kako bi se v splet povezala z žokanjem nočne svetilke.
Pisatelj: Aggressor
Lep čas se že ni zgodilo, da bi proizvajalec konzolo nadgradil sredi njenega življenjskega cikla, toda kmalu bo Sneti z vami vred deležen kar dveh takih proizvodov. Sonyjev playstation 4 neo bo okrepil običajni PS4, dočim bo Microsoftov 'project scorpio' spedenal zaostajajoči xbox one. Za nameček bo v dirko vstopil naslednji Nintendov sistem, še zmerom kodno klicani NX, o katerem so naposled znane konkretnosti.
Razvpito vesoljsko simulacijo Star Citizen na eni strani opevajo kot najambicioznejši gamerski projekt vseh časov – na drugi pa jo ozna­ču­jejo kot največjo izparino po Duke Nukemu Forever. Aggressor razčisti, kam komet rep moli.
Lego butik (J274)
Odrasli Lord vzame dopust, si zviša kartični limit in v svojem geekovskem brlogu naredi dodaten vitrinski prostor. Ta mesec se namreč izpolni otroška želja malega Febota: k nam prihaja zaresna Legova trgovina.
V petek, 13. maja, nas čaka novo gaženje do kolen po demonskih kadavrih, razkosanih z motorko in zadetki raket: četrti Doom. Aggressor ob prihajajoči ultranasilni epizodi spomni, zakaj je to ime med igrami pojem.
Pri slovenski enomož­ni firmi Emberheart Games nastaja zanimiva igra Courier of the Crypts, ki je že na razpolago v Steamovem zgodnjem dostopu. Sneti bak­lo­nosca Primoža Vovka pobara, kako se prebija skozi razvijalski mrak ter odganja po­šastke, kot so vsakdanji stroš­ki in nasičenost indie področja.
Aggressor na več sejemskih prireditvah pregleda hitro rastoči spisek tehnikalij in igralnih vsebin za playstation VR in pove, zakaj bo to pomemben sis­tem za navidezno resničnost.
Ne le, da bomo doma nosili nekakšne čelade, z njimi bomo celo slepo tekali po dvoranah, nam obeta prihodnost. LordFebo se zazre v eno od možnosti za zapustitev puste resničnosti.
Sneti si na glavo povezne čeber za navidezno resničnost in se telovadno izmika izstrelkom po obronkih čisto nove, čisto slovenske igre ShowdownVR.
Na katastrofalno septembrsko prireditev Gaming Paradise bi ve­čina ljudi najraje hit­ro pozabila, Aggressor pa se poglobi vanjo, da bi razložil, kaj je šlo tako narobe.
Sneti in Kavbojc vpogledata dvoje velikopoteznih prihajajočih igralskih projektov, ki izvirata na Japonskem. Avtorji so zanju težke cekine nabrali na Kickstarterju, s čimer so konč­no dokazali mevžastim založ­ni­kom, da se jih splača podpreti.
Čas okrog izida novega Jokerja je obi­čaj­no radosti poln. A ravno, ko se je prej­š­nje­­me­seč­ni magazin vrtel v tiskarskih st­ro­jih, nas je pretresla novica, da je umrl šef Nintenda Satoru Iwata. Japonskemu programerju, poslov­ne­žu, igralcu in faci Sneti nameni nekrolog.
Prejšnji mesec je velika skupina uglednih akademikov in inovatorjev v odprtem pismu opozorila na pretečo nevarnost oboroževalne tekme v samostojnih bojnih sistemih, ki bi jih krmilila umetna pamet. Aggressor pove, ali nam res grozi Skynet, kot bi kdo sklepal iz bombastičnih novičarskih naslovov.
Le še dva meseca nas ločita od sklepnega dela niza tretjeosebnih šunjačin Metal Gear Solid. Kako njegov oče Hideo Kojima pripravlja teren za najnovejši umotvor? Z obilico prikolic in draženja, kajpak. Ter vabljenjem v Konamijeve pisarne na sendviče in pridobivanje izkušenj iz prve roke, kjer srečneži preizkusijo praktično končan izdelek. Med njimi je bil Kavbojc.
išči:

(Palčki iščejo le štiri- ali veččrkovne zasnove.)

rubrika:

TEKOČA ŠTEVILKA
(naslednja izide 15.4.2017)
marec 2017
Vedež: jakuze, anali: rollercoasterščine, oznanila: raporti z razvijalske konference, mobilniškega kongresa in sejma igrač, Prey, Injustice 2 ..., igrovje: Zelda: Breath of the Wirld, Yakuza 0, Halo Wars 2, Horizon Zero Dawn, For Honor, Planet Coaster, Sniper Elite 4, Faeria ..., testisi: nintendo switch, AMD ryzen, slikosuk: Logan, John Wick 2, Kong, nove nizike ...

Rubrike člankov