Revija Joker - Risen

ČLANKI
stranka » članki » oznanila » Risen
Risen
...

Nemški Piranha Bytes, ustvarjalci frpjske serije Gothic, bodo oktobra pognali novo franšizo Risen. Malo po izidu Gothica 3 (J160, 75) so se namreč udarili z založnikom JoWoodom, ker jih je slednji menda prisilil, da so špil izdali precej hitreje, kot so sprva načr­to­vali, to pa je botrovalo prepredenosti s hrošči. Piranha so si nato našli novega izdajatelja, prav tako švabski Deep Silver, JoWood pa je Gothic 4 zaupal firmi Spellbound, pri čemer je obdržal pravico do imena ter štorije.


Risenova zgodba se bo odvijala na sredozemskem otoku z vulkanom na sredini, podobnem onemu v nadaljevanki Lost, kjer se bo brezimni junak zna­šel po brodolomu. Tam bo odkril tempelj, ki je zra­sel iz tal (od tod naslov igre - Risen), čudne pošasti in vojskujoči se frakciji, ki se bojujeta za surovine in ozemlje. Špil naj bi si s serijo Gothic kajpak delil mnogo. Področje dogajanja bo velikansko in neprekinjeno, posejano tako s prijateljskimi kot sovražnimi stvori, družbo pa nam bo delala kopica likov. Pravijo, da bo moč v mestih in zaselkih sodelovati v vsebinsko zanimivih in humor­nih dialogih. Otok bo razdeljen na več pod­ro­čij, do katerih bomo zlagoma pridobivali dostop, in vsako naj bi bilo edinstvena zmes različnih podnebij ter vremenskih razmer. Bo res morala imeti pr­ste vmes močna magija.


Pri tem, kako se bomo situacij lotili, naj bi imeli docela proste roke. Lahko bomo pomagali vsakomur, ki bo tega potreben, ali vsakogar hladnokrvno zaklali. Po besedah avtorjev naj bi imelo vsako naše dejanje daljnosežne posledice, kar med drugim pomeni, da bi lahko ženska, ki bi jo rešili na začetku igre, sčasoma postala naša zaveznica, če bi jo vmes zavrgli, pa sov­ražnica. Frakciji, ki se jima bo mogoče pridružiti, bosta klerikalni red inkvizicije, ki raziskuje čudne dogodke na otoku, ter izobčenci, ki ropajo grobnice in vsebino prodajajo na črnem trgu. Vsaka naj bi prinesla najmanj šestdeset ur igranja, misije pa kanijo biti zelo raznolike, od avanturističnega raz­reševanja umorov do čiščenja gozdov volčje zalege. Slednje naj bi imelo spet lahko otipljive posledice, saj naj bi pobite zveri nadomestile še huj­še pošasti ali morebiti človeški zavezniki. Temnice se bodo naključno ustvarile vsakič, ko bomo za­če­li novo igro, kar pomeni, da bo vsako preigravanje drugačno. Prisotni bodo poklici (kateri, še ni natančno znano), glavni lik pa bo potencialno obvladal vse sorte bojevanja, od magije prek me­­čev do lokov. Na nas bo, da se odločimo, za ka­terega se bo specializiral. Nadgrajevanje veščin bo slično Gothicu.


Piranha Bytes imajo torej velike načrte. Upamo, da bo žužkov čim manj in da bomo končno ug­le­dali špil, v katerem bodo naša dejanja vplivala na ogromno vidikov dodelanega, širnega sveta. (gg)
Deep Silver za PC, oktobra

Risen objavljeno: Joker 192
julij 2009