Revija Joker - Ta igra je lijavica, ki mi šprica iz tiča!!!

ČLANKI
stranka » članki » človeki » Ta igra je lijavica, ki mi šprica iz tiča!!!
...
Ko Snetija sovražniki v najnovejši tiholaznici dvaindvajsetič opazijo skozi zid, kamera v akcijski sekljalki pa noče ubogati, ima vsega zadosti. Kriče s tipkovnico raztolče monitor na kosce in zabriše joypad skozi zaprto okno, nakar zvrne kišto na bok in in se poščije nanjo. Odslej je pobratim AVGNja - The Angry Video Game Nerda, posrečene internetne ikone, ki se absurdno-straniščno znaša nad neumnimi starimi špili in faliranimi sistemi.

Nadzorne točke, privajanja, neomejena življenja in podobne olajšave imajo moderne generacije za samoumevne. Danes večina iger pač hoče in omogoča, da jih končaš. A ni še minilo trideset let od dobe, ko je bilo marsikakemu naslovu vse prej kot do tega. Nekateri so te ovirali namenoma, zlasti avtomati, kjer je bilo v interesu operaterjev, da ljudje vanje zmečejo čimveč kovancev. Drugi so bili v nedolžnem času, ko so bili avtorji hkrati programerji, risarji, glasbeniki in oblikovalci stopenj, preprosto slabo narejeni. 
Igre so nas rade posiljevale z okornim nadzorom in zahtevami po preklemani natančnosti. Trenutek zamude pri udarjanju in si bil vsaj brez lepega dela energije, piksel preveč v levo ali desno in že si cepnil v prepad. Se spomniš Rastana? No, to. Zahtevnost je bila tipska lastnost tudi neakcijskih žanrov: pokaži-in-klikni avanture so denimo redno terjale prečesavanje ekrana v iskanju neoznačenih vročih točk.
Ne rečem, igre brez izziva so praviloma medle. Toda kljubovanje, ki je samemu sebi namen, ni dobrodoš­lo. Nevidne luknje, bliskoviti capini, nadzorne kaprice in slab dizajn so enako zoprni danes kot njega dni. Pri vsaki generaciji povzročajo odziv, znan kot 'gamer rage' ali v medicinskih krogih popizditis ludus majoris. Saj veš, tista norunga, do katere pride, ko te v spletni st­reljačini ob respawnu desetič zapovrstjo počijo v glavo. Argh!
Posledice dotičnega besnila so različne, od zariplosti in vpitja prek iznakaženja lastnega telesa do poškodb hardvera. A redkokdo rejdža tako karizmatično, simpatično in zapomnljivo kot dolgoletna youtubovska senzacija The Angry Video Game Nerd, ki zeleno pljuva po slabih ter težkih igrah. Bolj kot ga zajebavajo, več materiala ima.

Ta dvojec iger za NES Nerdu redno povzroča hude travme. Zgoraj je Ghosts 'n Goblins, ki je tako zafrknjena, da konec ugledaš šele, ko jo obrneš dvakrat. Dolaj pa Ninja Gaiden 3, ki preseže novejši del NG Black.

Ta igra je lijavica, ki mi šprica iz tiča!!! objavljeno: Joker 243
oktober 2013