Revija Joker - S kodo in mečem

ČLANKI
stranka » članki » človeki » S kodo in mečem
...
»Zakaj 'vile v vamp', če lahko 'glavo preč'?« pravi Koprčan Marko Grgurovič, šefe razvoja mečevalske igre Mordhau. Aggressor se z njim zaplete v besedni dvoboj, iz katerega oba odneseta vse okončine.

Bržkone si že kdaj prišel na idejo, da bi na lastno roko izboljšal kakšno tečno slabost sicer omiljene igre, ki ti hodi v zelje. Toda malo ljudi za to dejansko premore potrebno znanje in voljo. Večina takšnih se loti modanja, jako redki pa pošteno pljunejo v roke in iz ničle napravijo pravo pravcato igro. Mednje sodi Marko Grgurovič, ki mu niso bili povšeči določeni elementi mečevalske igre Chivalry. Zato je s tesnimi somišljeniki zasnoval lasten špil Mordhau in z njim marca na Kickstarterju več kot uspešno nabral blizu tristo tisoč dolarjev namesto želenih osemdeset tisočih. Njihov podvig ni zanimiv zgolj zato, ker bo Mordhau seveda najboljša mečevalska igra evar, marveč tudi, ker člani Markovega studia Triternion delajo raztepeni po vsem svetu. Zato sem ga povprašal, kako jim uspe ciljati v isto tarčo.

Realistična fizika udarjanja kovine ob kovino pomeni, da v igri ne boš označeval in zaklepal tarč kot denimo v For Honor, temveč boš mahal povsem prosto. In bodisi zadeval in odrobil glavo ali grešil in fasal kladivo v fris.



Več si preberi v Jokerju 288.
Članek, ki ima 1 stran (15.939 znakov) in 8 slik, bo v celoti na voljo 10.09.2017.
S kodo in mečem objavljeno: Joker 288
julij 2017

okvirčki:

Mordhau - ročaj po lobanji

Članek bo v celoti na voljo 10.09.2017.