Revija Joker - Dvajset let skomin

ČLANKI
stranka » članki » anali » Dvajset let skomin
...
Čeprav ji ni šlo vedno kot po maslu, LucasArts ostaja založniška hiša, katere slehernega izdelka se igričarji veselijo kot otroci čokolade. Sneti sede v Chron-O-John in odprdi v preteklost.

Dvajurjevo plus dva je resda jubilejno leto za založniško hišo LucasArts, ki praznuje kar dvajset let uspešnega delovanja - dosežek, ki si zasluži poseben poklon. Toda njeni začetki segajo več kot dvakrat ducat minus štiri leta v zgodovino. Pravzaprav so stari toliko kot zamisel Georga Lucasa, da bo storil vse, kar bo v njegovi moči, da bo lahko pripovedoval zgodbe vsem, ki ga bodo pripravljeni poslušati. V intervjuju za revijo Inc. je leta 1995 dejal: 'Do tehnoloških pustolovščin, v katere sem se podal, je nedvomno prišlo zato, ker sem se takorekoč znašel v divjini brez ognja. Nisem imel izbire - moral sem zakuriti ogenj, ob katerega sem lahko nato sedel in ob njem začel govoriti.' In karkoli si o vplivnem sivolasem možu ter njegovi samozavesti že mislimo, dejstvo je, da je njegov kres gromozanski in občestvo ob njem številčno. Del njegove vizije, kot jo poznamo danes, je popolna digitalizacija proizvodnje filmov, kar je v praksi pokazal z Napadom klonov, in posledično kar vso medijsko zabavno karavano. Svetloba njegovega ognja sredi 'ničesar' se s takimi potezami le nezadržno širi.

Tak je bil prvi logotip, ki so ga naredili pri skupini Lucasfilm Games. Igričarskim dedkom je toplo pri srcu.

Ampak vse skupaj se je vseeno začelo z ubožnim plamenčkom v preriji notranjosti Lucasove lobanje. Leta 1975, ko je začel z izdelavo prvega filma Star Wars, Tovarna sanj še ni poznala ekip
, ki bi bile sposobne ustvariti take učinke, kakršne je zahtevala vizija Vojne zvezd. George je zato zbobnal vkup moštvo mladih oblikovalcev, umetnikov in tehnikov ter jo poimenoval Industrial Light & Magic, ILM. Film so premierno prikazali dve leti pozneje in postal je izjemna uspešnica, ki je z realističnim prikazom vesoljskih bitk in laserskih spopadov demonstrirala nekaj dotlej nevidenega, medtem ko je prihodek dokazal, da znanstvena fantastika zna biti dobičkanosna. Toda Lucas je kljub velikanskemu uspehu naslednika Star Wars in prvega dela Indiane Jonesa postal nezadovoljen s samim procesom izdelave filmov. Menil je, da ga finančne teme, drage kulise in praktične omejitve zaloge filmskega traku ter opreme na splošno preveč ovirajo pri uresničitvi sanj. Zato je začetkom osemdesetih vložil 200 milijonov dolarjev v krog skupin, skupaj znanih pod imenom Lucasfilm. To je bila ena začetnih točk digitalne revolucije, katere del je bila tudi igričarska veja, nazvana Games Group (of Lucasfilm) ali, malce kasneje, Lucasfilm Games.

Dvajset let skomin objavljeno: Joker 111
oktober 2002


sorodni članki