Revija Joker - Blood, Sweat, and Pixels (Jason Schreier)

ČLANKI
stranka » članki » črkožer » Blood, Sweat, and Pixels (Jason Schreier)
Blood, Sweat, and Pixels (Jason Schreier)
...
Sneti

V tej kulturi izobilja imajo špile mnogi za nekaj, kar se pač pojavi v štacuni ali na torrentu. Nekaj preprostega, odvrgljivega, kar je na enak način moralo tudi nastati. E, pa ni. Daleč od tega, da bi v nič dajal filme, glasbo in literarna dela, toda kovanje videoiger je bržda najbolj zapleten in stresen sodoben kreativni proces. To pa zato, ker je treba ponavadi vse ustvariti iz ničle, od podobe in zvočne plati do tis­te najbolj zmikljive kategorije, igralnosti. Ogromno je dejavnikov, kjer se lahko kaj sfiži. Ker imam v tovrstno ozadje kar nekaj vpogleda, se včasih čudim, kako sploh katerikoli špil izide. Še bolj pa se ob veliki količini izgotovljenih srednje- do visokoproračuns­kih iger po glavi praskam po branju tele knji­ži­ce, ki faktološko in človeško popisuje proces nastanka številnih priljubljenih iger. 



Več si preberi v Jokerju 291.
Članek, ki ima 1 stran (3.160 znakov) in 1 sliko, bo v celoti na voljo 17.12.2017.
Blood, Sweat, and Pixels (Jason Schreier) objavljeno: Joker 291
oktober 2017

Članek bo v celoti na voljo 17.12.2017.