Revija Joker - Zelda: Four Swords Adventures

IGROVJE
stranka » igrovje » gamecube » Zelda: Four Swords Adventures
Zelda: Four Swords Adventures

Jurec je privilegiran, ker je obdan s še tremi Linki iz špeha in vode.

Finta: v novi Zeldi, ki se sicer podreja starim zakonitostim in je namesto v 3D svet sorte The Wind Waker postavljena v klasično, iz ptičje perspektive buljeno 2D okolico tipa A Link to the Past, igramo kar s štirimi Linki naenkrat. Da, prav ste slišali - Link se je na kocki (izvirni Štirje meči so bili dodani predelavi ALTTP za GBA) početveril. Kvartet korenjakov mora v vsakem predelu dežele Hyrule poiskati dva tisoč kristalov moči, da napreduje v naslednjega. Linki se postavljajo v štiri formacije, s čimer tako ali drugače učinkovito koljejo sovražnike - teh je zdaj več, ampak saj ste v skupini, mar ne? - in rešujejo kot ponavadi domiselne uganke. Cena za večlikovje je omejen inventar, saj lahko s sabo vlačiš le en predmet. Ko recimo najdeš bumerang, je treba odložiti bombe. Sliši se omejujoče, a predmeti so razpostavljeni premišljeno, kot se za tako zveneč naslov spodobi.

Ni ravno Wind Wakerjeva grafika, ampak čar ima!

Glavno vprašanje, ki se ob vsem tem poraja, je seveda, če je Four Swords Adventures namenjena le večigralstvu. Takole je s tem: moč jo je igrati puščavniško, pri čemer grupno nadzoruješ vse štiri Linke s tazelenim na čelu. Nadzor je intuitiven in enostavno je junačke razporediti ali preklopiti na posameznega. Toda še dosti večji žur je v skupini. Smisel je namreč tako v sodelovanju kot v tekmovanju: z grabljenjem kristalov povečuješ moč lastnega Linka, toda številne uganke in marsikateri boj zahtevajo navezo. Fino je, da lahko vsakič, ko naložiš shranjeno pozicijo, izbiraš med solo in skupinskim udejstvovanjem. Toda čeprav v multiplayerju leži največja draž igre, je to obenem njena hiba: vsak dodatni igralec mora imeti v tem primeru na gamecube priključen game boy advance. Vedno ko se spustiš pod zemljo ali se zatečeš v kako hišico, se dogajanje prestavi na GBAjev zaslonček. Po eni strani je to zakon, saj igralcev ne omejuje en sam zaslon, temveč lahko prosto tekajo naokoli, ne glede na to, kaj počne prvi (čveka, se tepe, rešuje puzlo). Po drugi strani pa se brez game boyev in povezovalnih kablov (eden je priložen igri) drugi ne morejo pridružiti, tako da bi recimo pograbili dodaten plošček za gamecube.
Kar veliko pogojev je treba torej izpolniti za to, da iz FSA iztisneš tisto, kar je hotel dostaviti Nintendo. Špil v polni štiričlanski postavi blesti, štorijalno je v redu podprt, dolg je okrog dvajset ur, kar je solidno (ni pa dodatnih skrivnosti), in krasi ga dodaten klavski način. Toda vsakdo, ki ima kocko, nima tudi GBAja.

Četica Linkov se pripravlja na naslednji zaslon, kjer je Kristal svete homofilije. Želijo si ga nadvse.

Zelda: Four Swords Adventures
Nintendo za gamecube
objavljeno: Joker 139
februar 2005

82