Revija Joker - Heroes of the Pacific

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Heroes of the Pacific
Heroes of the Pacific

Sneti se gre potapljanje ladjic. Kako malo je treba, da je otrok srečen.

Najprej sem kanil ta opis zastaviti literarno, domišljijsko, iz zornega kota japonskega pilota. Ampak postan sake, usmrajene japonke in plesniv riž v Pacifiških herojih vohamo bore malo (torej, kot cesarjev podanik špilamo ne), itak pa bi pismenk

Na voljo imamo tudi poveljevanje soletalcem, ki so pogojno uporabni, a nikoli bistveni. Najbrž bi ne bilo velikega smisla v tem, ko bi mi počivali, oni pa delali?
e razumelo bore malo čitavcev, heh heh. Potem mi je koračila po glavi občutena pripoved ameriškega pilota, ki nad Tihim oceanom od Bisernega zaliva do Hirošime klati poševnookce, potaplja njihove banje in sesuva talne tarče. A čeprav igra ključne dogodke WW2 poveže v štorijico o mladem ameriškem šoferju zrakomlatov Williamu Crowu, ki ob naskoku Japancev na Pearl Harbor v razmesarjeni Arizoni izgubi brata, nakar skozi obvezno bratenje s kolegi, razkrivanje izdajalca in domoljubno pridušanje ob obilni rabi funkcije Restart Mission preživi vso hojladrijo mesarijo na Pacifiku, vse skupaj ostane na jako osnovnem nivoju. Doživimo ništrc poglobljenih dvogovorov, razvoja likov, razmišljanja o smislu tepežkanja z gejšofuki in kontempliranja vojnih grozot, le gung-ho naskok na grdegrde rumence, ki bi bolj stereotipni ne mogli biti, če bi po palubah paradirali v samurajski opremi in se zadirali na kitajske ujetnike. Zamisel o drugačnem opisu tipa Cossacks je tako padla v vodo, ker ni imela hakeljca, kamor bi jo obesil. Krivite Red Mile in Codemasters, ki nista imela posluha za intelektualni pristop.

Tretjeosebni pogled je kar privzet in ob vsakem restartu misije špil zopet preklopi vanj. Porkamatorka, nekateri imamo pač radi zijanje iz kabine?!

Prav tako nista bila naklonjena tistim, ki čislajo simulacije, kar lahko štejem za predogledni nateg. Kljub obljubam so Heroes of the Pacific namreč toliko sim kot sem jaz oboževalec jajčevcev. Se pravi, nič sploh. Ljubitelji Pacific Fighterjev, Sturmovika in kompanije zato parklje stran, da ne bo potem forum nastlan s smrtodajnimi in harakirijastimi sporočili. Na nastavitvi Arcade bi znal frčoplane krmiliti retardiran gomolj, na smešno imenovani Professional (ker ta je res primerna samo za poklicne pilote, mhm) pa ti igra - uuuu! - dovoli zavrtljaj trupa

HUD je enostaven, vendar nekako manjka pokazatelj poškodb na svojem letalu.
za poln krog in omogoči bočno krmilo. Ja, moraš biti že gomolj, nadgrajen v korenjaški klen korenj, da ti taka 'profesionalnost' ne dela težav. Privzeti pogled je itak tretjeosebni, kar moreš urno spremeniti v kabinskega, a nato trpeti ob bljak kokpitih brez trohice delujočih inštrumentov. Kakorkoli, v obeh primerih vsaka propelerska koreta, od lovcev prek torpednikov in strmoglavcev do tapravih bombnikov ter, kasneje, eksperimentalcev, šviga čez nebo kot komar, se obrača kot ef-šestnajstka ter pospešuje, kakor bi imela v nosu jedrski reaktor. Streliva je neskončno, tako strojničnega kot bomb, torpedov in raket; ko slednje porabiš, jih čez kakih petnajst sekund čudežno zopet prinese Božiček the Mehanik. Celo knof na voljo imaš, s katerim nebesno šajtrgo za omejen čas pripraviš v orenk pospešek. Vrooom! In če ti uspe katerikoli frč spraviti v prevlečen let, si lahko na zid pritrdiš uradno diplomo, da si prstnični debil, saj hitrost tudi pri navpičnem letu navzgor pojema izredno počasi. No, da vse skupaj nikdar ne postane tako vesoljsko kot Secret Weapons Over Normandy (J125, 61), skrbi inercija, ki zahteva dobro miško z visoko občutljivostjo, najraje pa tresljavično analogno igralno palico (plošček se mi ni dobro obnesel). Iz omare odprašeni sidewinder force feedback 2 se je recimo izkazal za fantastičen igrator, s katerim se je uživancija dvakrat povečala. Ko na primer v zavoju slediš nasprotniku, kar kaže spretno oblikovana rdeča puščica (bliže kot ti je cilj, manj podaljškov spodnjega dela ima), ni dovolj, da suneš v drugo smer, ko se kanalja pojavi v vidnem polju, saj vsak frčoplan potrebuje sekundico ali tri, da se poravna in obrne. Vinko Mander kljub vsemu Herojiniso.

Heroes of the Pacific
založnik: Red Mile / Codemasters
demo: natlačenka/tlačenka 146
objavljeno: Joker 147
oktober 2005

82
vzburljebilna, spektakularna arkadna letalščina
zmikljivo, a negoljufivo obnašanje nasprotnikov
razgibane, raznolike misije
s posluhom razpostavljene nadaljevalne točke
meniji in vmesne sekvence v samosvojem slogu
ništrc od obljubljene simulacije
cilji misij se ne prilagajajo izbranemu letalu
pretirano omejen letalni prostor
jest bi bil Japonec!