Revija Joker - Zelda: A Link to the Past & Four Swords

IGROVJE
stranka » igrovje » gameboy advance » Zelda: A Link to the Past & Four Swords
Zelda: A Link to the Past & Four Swords

Sneti

Debata o tem, katera je najboljša igra vseh časov, bi vsled različnih okusov trajala dolga leta (tačas bi se pojavil še kak nov kandidat), pri čemer bi si razpravljujoči v glavo zmetali marsikak zašiljen predmet. A redkokdo bi mogel zanikati, da je Zelda: A Link to the Past povsem pri vrhu kandidatov za najbolj prestižni igričarski naslov. Ja, ta enajst let stara akcijska pustolovščina s SNESa z elementi igranja domišljijskih vlog, ki je rodila fantastični 3D nadaljevanji Ocarina of Time (nintendo 64; opis J66, ocena 94) in The Wind Waker (gamecube; J118, 93), je dejansko tako dobra.

Je videti primitivna? Heh, po igralnem sistemu je daleč od tega!

Zaščitnoznačni junak serije Link po uspešnem debiju na NESu zopet rešuje princeso Zeldo iz krempljev zlobca Ganona, kar doseže z blodenjem po nadsvetu, kjer čveka, kupuje orožje, oklepe in predmetovje, ter tepežkanjem po temnicah, sestavljenih iz posameznih sob. Boj je realnočasoven in bolj kot je Link spreten pri vihtenju meča, bumeranga in loka, hitreje se bo znebil številnih, izjemno dobro zamišljenih tečnob, vedno vidnih na zaslonu, ter vedno močnejših šefov. Vendar A Link to the Past ni običajna

Predelavi s SNESa so dodali nanovo narejen večigralski del, ki podpira dva ali štiri sodelujoče.
tepežkancija, saj po dizajnu sesuje večino sorodnih in sodobnih primerkov zvrsti ter širše. Svet, v katerem Link začne pot, ni edini, saj se kmalu odpre njegova temna, predrugačena inačica. Uganke, ki jih je vse polno, zahtevajo mešano rabo predmetov in ustvarjalno mišljenje, saj sta obe vrsti ječ zamišljeni neverjetno dobro. Špil je pošteno nelinearen, dolg gotovo več od 50 ur in daleč od lahkega, saj so nebodijihtreba močni in junaček kmalu podleže njihovim udarcem, če ni previden ter ročen krepel. Zgodba je dokaj preprosta, vendar vsebuje temačen, nevaren občutek izgubljenega otroštva, ki je kljub venomernemu pogrevanju morda najbolj očiten v seriji. Ker so temnice dolge in vedno zahtevnejše, je dobrodošla možnost Sleep, ki GBA pošlje v spanec, tako da lahko kadarkoli nadaljujete od tam, kjer ste pritisnili start. Včitana pozicija vas namreč postavi na začetek ječe: uganke sicer ostanejo rešene, sovražniki pa so spet tam, kjer so bili, tako kot pri prehajanju skozi sobane. Vsebina špila in videz sta sicer enaka kot na super nintendu, dodali so le vpitje Linka pri mahanju z mečem, da bi pokazali sorodnost z Wind Wakerjem.

V nasprotju z mnogimi novimi frpjkami in Wind Wakerjem je A Link to the Past hudo zafrknjena zadeva. Kul.

Resnično izvrstna enoigralska avantura pa je na GBAju dopolnjena z večigralsko komponento v obliki pustolovščine Four Swords. Ta je namenjena zabavi dvojice ali četverice igralcev obenem na kabelsko povezanih game boyjih in v enaki meri spodbuja tekmovanje in sodelovanje. Veliko je skal in preprek, ki jih je treba z enim od likov nekako odstraniti, da lahko ostali napredujejo ali kaj poberejo, medtem ko je mogoče sopotnike tepsti in metati s poti. Škoda le, da mora imeti vsak igralec svoj modul z igro.
V svojem žanru itak legendarna A Link to the Past je resna kandidatka za najboljšo igro vseh časov, večigralski dodatek pa zgolj doda k vrednosti. Je mogoče napisati boljše priporočilo? FANTASTIČNO

Zelda se zna komu zdeti preveč otroška oziroma otročja, vendar skozi zgodbo teče temna nit.

Zelda: A Link to the Past & Four Swords
Nintendo za gameboy advance
objavljeno: Joker 120
julij 2003

94