Revija Joker - Neverwinter Nights 2

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Neverwinter Nights 2
Neverwinter Nights 2

Jager je razočaran nad polovičarstvom najbolj pričakovane frpjke letošnje jeseni.

Še danes se živo spominjam presežnikov polnih napovedi nadaljevanja Neverwinter Nights - frpjske uspešnice po licenci Dungeons & Dragons iz Biowarovih logov. Tvrdka Obsidian, ki so ji zaupali razvoj drugega dela Nikolizimskih noči in ki nas je poprej presenetila s solidnim, a nadvse hroščatim Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords, je namreč obljubljala moštveno igranje za 64 ljudekov, oko rosečo grafiko, napredno umetno pamet, živa mesta s prebivalci, ki bodo vodili lastna življenja, trdnjavo, ki jo bomo gradili in ji poveljevali po mili volji, prosto raziskovanje številnih lokacij in še bi lahko našteval. Po temeljitem preizkusu končne različice lahko za začetek rečem, da so marsikatero od naštetih postavk Obsidianovci izvedli bodisi polovičarsko bodisi tehnično nedodelano, a več o tem tekom opisa.

Ena od štirih disciplin na vaški tekmi je tepežkanje, ki ga demonstriraš na treh gumpcih ob ringu.

Štorija se tokrat prične v močvirnati vasici West Harbor, južno od Neverwinterja, kjer mora glavni junak zmagati v tekmovanju talentov (ta rabi kot trenažni uvod) in si s tem priboriti naziv lokalnega prvaka. Idilična slika se razblini kojci po podelitvi nagrade, ko selo napade vojska sivih škratov pod vodstvom githyanki maga. Po srditi bitki te krušni oče pošlje po nek kristal globoko v bližnje močvirje, nakar te pot vodi v bližnjo metropolo. A tam se zmedena što

Čeprav skupina uradno šteje le štiri člane, se ti na nekaterih mestih pridruži še nekaj priveskov.
rija šele dobro prične, saj po večkratnih soočenjih s sovražnimi githyankiji izveš, da si nosilec srebrnega meča, ki si je s krajo bridkega rezila zaslužil smrt. Posebnost omenjenega krepela je ta, da je z njim moč preprezati vezi astralnih bitij in jih s tem hipoma pogubiti. Vest ne bi mogla priti ob boljšem času, kajti kmalu metropoli Neverwinter zapreti nova nevarnost - Kralj senc, ki je ena astralnih beštij. Edini hakeljc tiči v tem, da se je srebrni meč razstreščil v davni bitki z nesmrtnim kraljem in ga je zatorej treba znova skovati iz kristalov, ki jih odkrivaš tekom dogodivščine. Zgodba, ki se plete skozi tri poglavja, je sprva zanimiva, vendar se sčasoma prične vleči in rdeča nit se večkrat izgubi. Pripovedni klobčič se razplete v brezzvezen konec, v katerem v par stavkih pod slikami v slogu prastarega Fallouta izveš, kaj se je zgodilo s posameznimi zaselki. Nesprejemljivo! Takisto nadvse moti manko možnosti za zlobne like, saj v Neverwinter Nights 2 ni na voljo dveh docela različnih poti skozi igro po vzorcu obeh delov Vitezov stare Republike. Razen hudomušnih odgovorov v dialogih in par kvestov je igralska izkušnja docela enaka.

Rdeči zmaj je spoštovanja vreden nasprotnik, ki se ga velja lotiti s pomočjo ognjenih velikanov in s parom magov.

Neverwinter Nights 2
založnik: Obsidian / Atari
objavljeno: Joker 161
december 2006

77
ogromno možnosti pri razvoju likov
kovanje opreme
dodelano večigralstvo
zmogljivo orodje za izdelavo lastnih modulov
izjemna podoba
kmalu dosti brezplačne vsebine
strojno požrešna
premalo vrst sovragov
neigralčevi liki so glupi statisti
prazne lokacije in majhne karte
ogromno hroščev in splošna nedodelanost
težavna kamera
zmedena, razvlečena pripoved
premalo opcij za zlobnež
trdnjava je mašilo