Revija Joker - The Legend of Zelda: Twilight Princess

IGROVJE
stranka » igrovje » gamecube » The Legend of Zelda: Twilight Princess
Zelda

"You got Zelda, Sneti! Set it to B and use it to replenish trust in games!"

Raduj se, rulja, ki čislaš vrhunski dizajn in ultimativno epski kvest, saj je znova napočil tisti redki, sveti trenutek: izšla je nova Zelda! Velik nasmeh naj ti krasi lice že, ker je Twilight Princess del serije, ki so ga delali najdlje: kar štiri leta je ob njem preživela zajetna ekipa, ki jo je vodil prekaljeni Eidži Aonuma, Mijamotov pomočnik pri Ocarini of Time ter vodja Majora's Mask in The Wind Wakerja. Če si ljubitelj Ocarine, naj se ti usteca v smeri rahlo vilinskih ušesc razpotegnejo še za kak centim, saj se Zelda iz otroškega Vetrobudca vrača v resnejši grafični slog in marsikaj povzema po tej legendi iz 1998. Največji razlog za vriskanje raz domači klanec pa naj bo skoraj popolno uresničenje obljub, da bo Princesa največja in najbolje oblikovana predstavnica stare serije, o katere vobčih kvalitetah berite v tomesečnih analih. Hm, popolna Zelda? Kar je enako - zložno dihajte, Counter-strikovci, ne se razburjat - popolni igri? Stopite z mano skozi te pisunske duri v večni Hyrule, mila gospoda, in dajte oči na peclje ...

Deček na konju in zeleni dalj? Aonuma in Ueda, mož za Shadow of the Colossus, sta skupaj posrkala nemalo sakeja ...

Za izurjene zeldaše ne bo nobeno presenečnje dejstvo, da se Twilight Princess začne v mirni, idilični vasici, kjer odrašča Link, bodoči rešitelj dežele. Mladenič je pravi pionir, dika lokalnega življa, vzor mulčadi in simpatija županove hčerke; v sodobnosti bi bil odličen kader za podmladek SDS. Toda njegove veščine zamahovanja z lesenim mečem, jahanja zveste kobile Epone, klicanja sokola z neba, preganjanja tatinskih opic in zganjanja gruč kozlov v hlev, kar vse rabi kot luštno zamišljeno priučevanje nadzoru, zbledijo ob vdoru ostudnih pošasti. Preden se Link - ovbe! - ove, je kmečka ljubav ugrabljena, selo pa duši mrakoben mrak, ki zavzame ali zamrakotni vse duše razen njegove. Jasno, mrkač fante ne more postati, kajti On je od bogov izbrani Junak, od Triforca požegnani Rešitelj, ki bo dal tinte piti trdosrčnemu Ganonu. Takisto ni novica, da so glavni akterji Link, Zelda ter Ganondorf in da pripoved obravnava večno tehtanje dobrega in zlega, svetlobe in teme. A kljub temu, da je štorija za čase finalfantasyjevskih epopej količinsko, že kar osembitniško borna, in hkrati nekam naivna, ima svoj šarm in sporočilo ter je najobsežnejša, najbolj intrigantna in najresnejša v seriji Zelda. Ravna se po vodilu 'manj je več', čustva in smisel namesto v besedičenju najde v simbolih ter dovoli, da igralec v njen okvir in Linka projicira lastna hotenja. Umerjena je torej povsem zeldaško, kar tradicionalnosti navzlic ni nič slabega.

Vmesnih, mini šefov je cel kup in domala sleherni zahteva premišljen pristop ter odkritje finte, na katero ga lahko vržeš. Mečevalski občutek je z wiimotom vrhunski.

The Legend of Zelda: Twilight Princess
Nintendo za gamecube, wii
objavljeno: Joker 162
januar 2007

94
okvirčki:

Zelda na G(obe)C