Revija Joker - Assassin's Creed

IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Assassin's Creed
Assassin's Creed

Novica dneva - preSneti Ubisoft zašuštral igro leta!

As-salam alejkum! Me vidiš, mojster, med vsemi temi ljudmi? Seveda me, saj dobro veš, kdo sem: srednjeveški morilec Altair. Odet v belo, da sem podoben verskim učenjakom, se leta 1191 molče premikam skozi gnečo treh velikih bližnjevzhodnih mest - Jeruzalema, Damaska in Akre. Močan sem, postaven, ostrega pogleda, eden najboljših članov starodavne organizacije pod vodstvom belobradega Starca z gore, ki ima zveličaven cilj. Doseči mir v vseh stvareh in fentati vsakogar, ki bi se temu upiral. Lahko mi je naloženo breme, saj sem krut, aroganten in častihlepen. S prezirom opazujem ruljo okrog sebe, to bolhasto ovčad, ki se ne zaveda, kakšne niti vlečejo njeno usodo. In da eden od njihovih lutkarjev hodi med njimi.

Gneča je element, ki hkrati navdušuje in ohlaja. Elegantno si krčiti pot skoznjo in se skrivati pred stražarji je fino - vendar pa je kazen za odkritje (se pravi, boj) majhna in skrivališč vse polno.

Zadosti mi je smradu po poscani raševini. Senčno tiho, škorpijonsko spretno skočim na izboklino v zidu in se s preprijemanjem vzpenjam po zgradbi, dokler ne dosežem strehe. A to ni dovolj. Odhitim čez ploskvasta slemena, da bi mi tiger zavidal, brez predaha skačem po tramovju, se kotalim raz napušče in že se oprimem prve police cilja - mošeje, ki se pne nad revnim predelom Jeruzalema. Više kot se vzpnem, bolj trušč človeške kanalščine pada z mene. Dosežem vrh. Le skobci skovikajo tod gori, ko se ujedasto utaborim na kroni mošeje in se razgledam. V ušesih mi gode veličastna inštrumentalna muzika, pogled se vrti. Zrklo preleti bližnje zgradbe in mimo številnih znamenitosti ter visokega mestnega obzidja doseže oddaljene hribe ter doline. Visoko sem, zares. Skoraj vidim v prihodnost. Prihodnost iger.
Ah, moj Altair. Lepo ti je, zares. In meni tudi. Navsezadnje sodelujeva v zaroti takih razsežnosti, kakršne v elektronski zabavi malokrat srečamo. Zgodba, ki se plete skozi obiskovanje teh lokacij, je odrasla, zapletena in dejansko dobra. V spletke za svetovno nadvlado, ki se spletičijo v sestrskih spletkah, so vpleteni morilci, velikaši in plebejci, vitezi templjarji, saracenski vitezi ter prostozidarji, vse skupaj pa prežema presenetljiv in izviren znanstvenofantastičen element. Skozi dolge dialoge med pisanimi, življenjskimi liki dojemava, kako je resnica stvar posameznikove razlage, da pa so etična in moralna merila kljub vsemu univerzalna. Niti ti, Altair, ne ostaneš enak. Spočetka si poln samega sebe, surov, možgansko opran. Toda dvajseturno pot zaključiš drugačen: dvomeč, odraslejši, bolj usmiljen in pozornejši do trenutkov, ki bežijo mimo tebe, kot steče pesek med prsti.

Bolj kot napreduješ, več orožij in sposobnosti dobivaš. A seznam obeh je nekam kratek in le napol osmišljen. Zares, kot bi planirali dosti večji špil ...

Assassin's Creed
Ubisoft za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 173
december 2007

72