Revija Joker - Wipeout Pulse

IGROVJE
stranka » igrovje » PSP » Wipeout Pulse
Wipeout Pulse

Sneti

Glede na to, da hoče ena polovica virtualnega sveta voziti zrihtane ja­ponce, druga pa hummerje, gre So­nyju velik :ava: za to, da še vedno podpira dirkaško serijo Wipeout. Starodavnica s playstationa pod žaromete pos­tavlja futuristična vozilca, ki lebdijo malo nad stezo in letijo kot sneta sekira, ki je pojedla feferon, vmes pa zaradi pobiranja dobrot streljajo, besno pospe­šujejo, polagajo mine ... Anus stiskajo­čo brzino podlagata mrzla neonska este­tika ter dance-trance muzika, s čimer špil ustvari povsem samosvojo podobo. Le-to pa dopolnjuje izpiljeno igranje. Wi­peouti so daleč od brezglavega pi­čen­ja, saj je treba v nadzorovanje zmik­ljivih ladjic vložiti ničkoliko truda.

Zavijanje je stvar milisekundnega izbiranja med počasnejšo zanesljivostjo in oči izdirajočo brzino.

Novo nadaljevanje za PSP, Pulse, moč­no gradi na izročilu, kar tako globoko v življenju serije ni nič nenavadnega. V bistvu gre za obdelan Wipeout Pure (J146, 87), ki so mu odvzeli naj­po­čas­nej­ši razred vozilc, vector, in ga mate­rins­ko pokrili z nelinearno kampanjo. Gre za mrežo šesterokotnikov, v kateri po zgledu Ridge Racerja 6 izbiraš ta ali oni izziv ter z uspehi odklepaš nove. Šestnajst teh mrež prispeva več kot dve­sto nalog, od običajnih dirk prek ča­sovnih preizkusov in eliminatorja iz Wi­pe­outa 3 do norega modusa zone, kjer brez prekinitev spet delaš kroge z vedno hitrejšimi ladjami. Namečkoma je tu način racebox, kjer naloge z odklenje­nostmi iz kampanje sestavljaš sam, če­mur se pridruži lokalni ali nalinijski multiplayer za osmerico z dolpobiranjem za­s­tonjskih novosti v spregi. Je do­ber, ampak če ne bi bilo treba po zak­ljučku tekme tako dolgo čakati na za­če­tek no­ve, bi bil še boljši. Med no­vosti se umeščajo še fotografski način za snemanje slikic, ustvarjanje kožic za plovila v Flashu na uradni spletni strani in sis­tem lojalnosti, ki nagrajuje zvestobo določenemu moštvu. Res pa je, da traja celo večnost, da občutiš kako razliko.
Grafika je še čistejša in občutek hitrosti v najvišjem razredu, phantomu, še bolj otipljiv kot v Wipeout Pure. Levji delež kakovosti odpade na subtilno spremenjen vozni model, ki prispeva več ob­čut­ljivosti v ovinkih, zaradi česar so proge bolj zavite. Posledično so težje za začet­ni­ka, a vzburljivejše za mojstra. Nji­hov dizajn je občudovanja vre­­den, ta­ko kar se tiče sosledja zavojev kot raz­­po­re­jenosti pospeševalnih ploščadi. Da ad­renalin še bolj plove po žilah, pa poskrbijo mag stripi, odseki prog, s katerih zaradi magnetnosti ne moreš zle­teti, kar prispeva h krik izvabljajočim hit­rostim. Kak­šen Burnout – tu letimo s 700 na uro in z glavo nav­zdol!

Včasih se je takih futurističnih dirkačin kar trlo, danes pa so postale redke kot pošteni politiki.

Po eni strani je Pulse le retuširan Pure, saj kon­kret­nih sprem­emb ni kaj dosti. Gotovo bi si želeli več no­vosti pri oro­žjih in drugih bonusov. Po dru­gi pa ne velja sp­regledati kako­vosti prog, izpilje­nosti voz­nega modela in dolgoživosti te igre. Zlas­ti pa ne njene edinst­ve­nosti.

Wipeout Pulse
Sony za PSP
objavljeno: Joker 174
januar 2008

80