Revija Joker - Prince of Persia: The Sands of Time

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Prince of Persia: The Sands of Time
Prince of Persia: The Sands of Time

Sneti xastan in banu! Sneti hasheri! Nekbat!

Pogrebci, voljno. Jordan Mechner, diplomant univerze Yale in legendarni dizajner še bolj legendarnega prvega Perzijskega princa izpred petnajstih let, se ne obrača v grobu. Okej, tip še ni stegnil tipalk - se pa verjetno počuti pripravljen na polni penzion v Valhali vsakič ko sliši, da se nekdo namenja obuditi njegovo ljubljeno fra­n­ši­zo. Dobro potemtakem, da ga prenašalci slednje radi vabijo k sodelovanju in da se trudijo, saj nočejo užaliti velikega moža, ki je ustvaril še - stari junci, pozor - Karateko in D/Generation. Red Orbov + Mindscapov + Mechnerjev poskus iz '99, zvan preprosto Prince of Persia 3D (J74, 79), se resda ni povsem posrečil. Zato pa mimo zahrbtnih pasti in razpok, ki prežijo na sle­­herno konverzijo dvodimenzionalne klasike v prostorskost, elegantno zvihra The Sands of Time, dete čudežnega Ubi Sof­tovega montrealskega studia (Splinter Cell), pri katerem je spet obilno sodeloval Jordan. In rezultat je nekaj čudovitega. Ne popolnega, ne čisto vr­­­h­u­nskega. A čudovitega vse­ka­kor.

Princesa v boju ni nemočna, pravzaprav vam od časa do časa pošteno pomaga. Je pa res, da jo dokaj hitro krepajo in da z lokom zadene tudi vas, nakar teži.

Krizo poznamo: perzijski princ rešuje princeso iz krempljev zlobnega vezirja Džafarja (očitno standardno ime za ve­zirske zlobce). A med­tem ko je bilo štorijalno ozadje v izvirniku dokaj nedodelano in ga niti na­­daljevanji The Shadow and the Flame ter PoP 3D nista dosti osvetlila, je The Sands of Time po tej plati bolje podložen. Princesa Fa­rah je hči maharadže, čigar grad oblega perzijska vojska, naš princ pa je po­tomec velikaša, ki vodi napad. Še golobradi prinček se želi dokazati pred fotrom, zato se kot bližnjevzhodni nin­dža nameni v palačo ukrast Bodalo ča­­sa, največji maharadžin zaklad. To se izkaže za najmanjši problem - podvig tvori začetek špila in hkrati deluje kot učna ura za privajanje nadzoru. A položaj se zaplete, ko Bodalo skupaj s skrivnostno Peščeno uro in izdajals­k­im starim vezirj­em, zaradi katerega je palača padla, dopremijo v sultanov grad kot darilo za mir med narodoma. Tam princ z Bodalom izpusti iz Ure čarobni pesek časa, ki strese utrdbo od vrha do tal in spremeni vsa bitja v njem v pošastke. Preob­ra­z­bi se izognejo le princ, ki drži bodalo, coprniški vezir in princesa, ki očitno ve več, kot se za jo­š­kato čr­no­lasko osjega pasu spodobi. Čas je torej za akcijo.

Ves špil je vaš cilj peščena ura, v kateri je zaprt Pesek časa. Ko ga končno dosežete, ste nad prizoriščem upravičeno osupli.

Prince of Persia: The Sands of Time
založnik: Ubi Soft
demo: natlačenka/tlačenka 123
objavljeno: Joker 126
januar 2004

88
ostudno slasten nad­zor
zijanje ob nadmočni prinčevi akroba­tiki
lušten odnos med prin­c­em in fatimo ter dober štorijalni okvir
čudo­vi­tost lokacij in prepripravljenih animacij
pes­ko­vne moči
prijetne miselne puzle
brž­ko­ne izvedba leta
okolica princu ni kos
boji postanejo enolični
skakalne zanke izgubijo na razgibanosti
poredna kamera
okvirčki:

Zgled