Revija Joker - Battlefield: Bad Company

IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Battlefield: Bad Company
Battlefield: Bad Company

Sneti si nenadoma želi postaviti v mik­rovalovko nekaj kovinskega.

Ježešmarija, eksodus! Najprej jo s pecejev na konzole podurha strategija Civilization, zdaj pa še streljanka Battlefield. Toda kjer je Civ Rev pri­­­­rejena drkalicam, bi Bad Company zlahka bival na računalu. Le da so se EA odločili, da ne bo, ker so tam grdi pirati in si lahko direktorčki kupijo en ferrari na mesec manj. Brutalna taktika, a učinkovita. In logična, saj se BC najbolj zanaša ravno na destrukcijo vsega, kar ni pribito z nevidnimi žeblji.

S šrotarico ne boš nekoga fental z razdalje in s pištolo ne eksplodiral tanka. Začuda streliva ni obilo, zato pogosto menjaš orožja.

Posvetimo se najprej enoigralski kampanji. Bad Company je prvi del serije, v katerem puščavništvo ni ena­ko multiplayerju z boti namesto živih nasprotnikov. Švedi so si za podlago zamislili spremljanje poti štirih malopridnih ameriških vojakov, ki jih v sodobnem ča­su strpajo v četo B (B kot 'bad company', yo) ter jih odpošljejo v vojno za osvoboditev leve bivše ruske republike pod jarmom razuzdanega diktatorja. Plus Irak jih čaka, ker je v igricah Arabce treba tolči. A kmalu se obelodani resnični cilj četverice: obogateti z zla­tom, ki si ga lastijo pripadniki sovražne najemniške voj­s­ke, in vse se sprevrže v lov nanj. Štorijica se napa­ja iz satirične komedije Three Kings in špil temu ustrezno stavi na humor. Liki se zezajo, vriskajo ob eks­p­lo­zijah, govorijo otročarije in čeprav je vse skupaj bolj kot ne zbor klišejev, ki ne doseže parodičnosti Treh kraljev, nudi svojevrsten čar. Vojna za Bad Company pač ni nekaj groznega, marveč izgovor za to, da stvari frčijo v luft in da se imamo fajn. Najbolj to pride do izraza, ko na­ži­ga­mo iz strojnice na džipu, vse se trese, tolovaji padajo kot slama, kolegi se de­rejo neumnosti, iz radia v vo­zilu pa se vijejo blagoglas­ni zvoki gospela. Novi hit, razumete: New Swing Quartet feat. Hot Lead!

Poleg šofiranja vozil sta vdelana topniško obstreljevanje in vodenje lasersko namerjenega izstrelka iz letala. Oboje je vzdušno, a plitko in se očigledno direktno zgleduje po CoD4.

Ig­ranje je temu primerno nagnjeno v arkadnost. Pod navalom sovražnih krogel sicer krepnemo dokaj hitro, toda BC hoče biti konzolastiku, eekhm, sleherniku pri­jazen, zato ne komplicira. Namerimo, ustrelimo, po­novimo, to je to. Če nas sovrag zaloti na prostem, strafamo in skačemo, če imamo krit hrbet, se lahko gremo metodičnega ostrostrelca. S snajperko ali mitraljezom, ki capina položi na petdeset metrov. Ni za­dnje čase priljub­lje­nega pre­meš­čanja v zaklonu (co­ver systema), poškodb, taktič­nega razpostavljanja v pros­to­ru, nagi­ba­nja iz zaklona, le­ža­nja (zgolj če­penje), ukazovanja trem sotrpi­nom, ki te spremljajo večino ig­re, saj delujejo čisto sa­mostojno, gledanja skozi nji­hove oči ali menjavanja teles, brskanja po orožjih v inventarju. Teh je cel kup, od zapadnih do ruskih piš­tol, strojnic in snaj­perk, plus bombe, bazuke, napadi topov ter možnarjev in udar lasersko vodene rakete. Toda nosimo le eno strelsko in eno eksplozivno krepelo, da bi se ne zapletali. Za še večji žur skočimo v eno mno­gih hitrih vozil, od bagijev in džipov prek lahkih in tež­kih tankov do čolna, helikopterja ter, um, avtočka za na golf igrišče. Seveda je njih vodenje mačji kašelj.

Battlefield: Bad Company
DICE / EA za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 180
julij 2008

80