Revija Joker - Halo Wars

IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Halo Wars
Halo Wars

Igranje Halo Wars je nebeška volja bogov in Aggressor je njihov instrument.

Halo je ime, ki nedvomno privlači ljudi in novce. Ljudje si sučejo Halove soundtracke in v garažah varijo džipovske warthoge. Mastr čif je bil na naslovnici Jokerja. Pa še en dokaj nepomemben podatek: Halo 3 je imel 1,7 milijona prednaročil. Ehm. Priročna franšiza, torej, če hočemo realnočasovnim strategijam pomagati, da se na konzolah postavijo na lastne parklje. Vsaj tako menijo pri Microsoftu in Ensemblu. Pri slednjem so šli po koncu razvoja te igre resda papa. Toda ne zato, ker bi ga z njo polomili.

Baze so vzdržljive, zato so zgodnji napadi usmerjeni bolj v uničevanje posameznih stavb in zaviranje proizvodnje. Pehoti se življenjska doba podaljša s tem, da lahko zasede nekatere stavbe in zaklone, s čimer močno pridobi na sposobnostih. Bi si pa na kartah želel več tovrstnih zavetij.

Edina stvar, ki caruje bolj kot Master Chief, je več spartanov II na kupu. Halo Wars zato spada v tisti del zgodovine, ko še niso pokrepali vsi ti ultimativni bojevniki razen nam najbolj znanega zelenca. Dogodki so postavljeni dvajset let pred prihod ladje Pillar of Autumn v sistem Halo v prvi igri in zasledujejo potepanje ladje Spirit of Fire (ljubim ta imena!) po obrobnih sistemih. Tam si njena posadka prizadeva preprečiti še posebno zle namere covenantov, da bi bili kar se da nizkotni falotje. Tako zelo so žleht, da je zanje potrebna cela armada, ki jo s Spirita pošiljajo na površje planetov. Ker spartanov ni pod vsako mizo pet, je naša vojska sestavljena pretežno iz navadnih pešakov - marincev, ki so bili v streljankah kanonfutr. Med pehoto sodijo še njihova plamenometalska izpeljanka in spartani II, ki so kakopak elita. Da jih covenanti ne bi gazili, so tu warthogi, pa tanki scorpion in nova vozilca, kot so tank z railguni, protiletalski raketometalec ter hodeči robotej, ki s pestmi melje sovražne hišice. Tudi letalske sile premoremo, in sicer v obliki dveh topnjač, od katerih je večja ogromni behemot, ki ga je pravo veselje odlebdeti nad sovražno bazo, ker od nje ne ostane veliko. No, Covenanti nam ne ostanejo dolžni. Nasproti stoji pisana bera slovitih žverc, od gruntov, ki spuščajo enako otročje glasove kot vsakokrat, do jackalov, hunterjev in elitov (slednji so v večigralstvu na izbiro le pri enem od treh možnih herojev). Vozilca premorejo lebdeče ghoste, kupček plazemskih tankov, letečih bansheejev in hodečih pajkov, pa tudi kolosalnega scaraba, ki ga igra prostodušno imenuje 'uber enota'.

Misije v kampanji so predvsem skriptane sorte. To se nemara sliši slabo, a tempo je res vešče odmerjen – kar seveda pomeni, da se vam tik pred koncem praviloma za vrat vsuje največ peklenščkov. Izzivi niso mazohistični, se pa kar dogaja, da je treba kako od misij večkrat ponavljati.

Skratka, fanom serije bo srce igralo, ker so notri vsa bitjeca, katerim je moč v streljankah odpihniti glavo, pa še kako za povrh. Toda z rekrutiranjem enot njihova vrednost še ni zakoličena, saj je moč vsako pošteno nadgraditi. Spartani recimo dobijo rotirajoč kanon in na koncu laser, ki je inkarnirana smrt. Ljudska in covenantska stran, ki sta na voljo v večigralstvu, se dovolj razlikujeta, da sta zanimivi, vendar hkrati ohranjata ravnotežje. Za vsako frakcijo so poleg tega na izbiro po trije heroji, ki s samosvojimi sposobnostmi in sebi lastnimi enotami dodatno razgibajo spisek. Covenanti morejo svoje junake obenem vreči sovragu v fris in mu tako nadvse zavdati, vendarle kakega nabiranja stopenj v slogu Warcrafta ne pričakujte.
Središče naše moči so baze, koder sta skoncentrirana proizvodnja in zbiranje surovin. Osrednja surovina, 'material', priteka sama glede na to, koliko dostavnih ploš­čadi imamo, so pa po kartah razporejeni dodatni viri. Ob­lika postojanke je natanko določena: središče in do sedem odrejenih prostorov za bajtice ter štirje za obrambne stolpiče. Napredovanje po tehnološkem drevesu s potrebnim postavljanjem električnih generatorjev je prefinjeno in zahteva preudarjanje, katere stavbe postaviti kam, hkrati pa zelo poudarja širjenje na druge prostore, kjer je moč graditi.

Floodi so najmanj tako nadležni in nagnusni kot v streljankah. Marince vam okužijo, preden se zaveste, da vam igrator trese od njihovih nečloveških krikov, ko jih paraziti jedo od znotraj, organ za organom ... So pa ranljivi na oklepnike. Upam na kak DLC, ki bi napravil igralne tudi te gnusobe.

Halo Wars
Ensemble / Microsoft za xbox 360
objavljeno: Joker 189
april 2009

83

 
 
sorodni članki