Revija Joker - Prince of Persia: Epilogue

IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Prince of Persia: Epilogue
Prince of Persia: Epilogue

Sneti

Deset evrov za tri ure igranja se morda niti ne sliši dosti, a poanta je v tem, kaj iz njih ur dobiš. V primeru prve uradne razširitve za sveži Prince of Persia, ki jo v dolpotegabilni obliki kupiš na Xbox Live in Playstation Networku, je odgovor jasen: ne dosti.
Nazivu ustrezno se Epilogue začne, ko princ in Elika na begu pred osvobojenim zlodejem Ahrimanom prispeta do palače v nedrju gora. Tu naj bi našla zatočišče in pobegnila zaenkrat še omotičnemu hudičevcu, vendar naletita le na opustelo sivino, naphano s črno pokvarjenostjo. Čaka ju torej linearno prebijanje skozi tempelj, ki ga Elika ne more rešiti trohnobe in ga odeti v sončno svetlobo. Drugače povedano, v Epilogu ni zbiranja light seedov po odprtem svetu, zgolj premočrtno akrobatsko-bojevalno pičenje naprej. Po zidovih je zdaj občutno več vodnate, plazeče se in lovkaste črnine, dosti skakalnih sekvenc je dolgih in nemalokrat ti najeda bolezni poln zrak. Vse to pomeni, da je treba konkretno pljuniti v roke in biti pri ploščadenju predvidevajoče natančen, saj so nekateri deli – vsaj v primerjavi z lahkim PoP – fejst zafrknjeni. Skorajda bi rekel, da sem v dodatku umrl večkrat kot v vsem temeljnem špilu. To je po eni strani dobro, saj sem se moral bolj truditi, po drugi pa slabo, ker sta nekoliko trpela uživancija in ritem. Na poti do druge strani gora princ in Elika naletita še na nekaj puzlic s premikanjem ročic, ki so po vrsti jako samoumevne in niti desetino tako problematične kot predhodnice, ter na niz bojev s starimi sovražniki. Zalotita ju Elikin foter in nov capin, shapeshifter, ki pa zgolj menjava med obliko znanega warriorja ter hunterja. Od novosti gre omeniti še napad med tekom, ki ga lahko uporabijo tako princ kot nasprotniki, in Elikino moč, ki pri aktivaciji plošč v zraku postavi migetajoče zidove. Ravno ti omogočajo prej omenjene dolge skakalne sekvence.

Ponavljanje šefov je nekatere motilo že v osnovnici. Kaj bi rekli šele na Epilog, ki reciklira reciklažo? Naj se še tako izgovarjajo na štorijalno kohezivnost, to pač ni kul.

A to so bolj papirnate odlike, saj je vse skupaj precej medlo. Tistih nekaj težjih akrobatskih zaporedij je sicer pohvalnih in tempelj je veličasten s svojimi megličastimi prepadi ter oddaljenimi zidovi, ki jih komajda uzreš. Toda kaj, ko gre za kratko, linearno izkušnjo, v kateri ne ugledaš svetlobne čudovitosti in se na enak način kot prej (napad med tekom ne spreminja taktike) čisto prepogosto bojuješ proti starim nasprotnikom. Fotra, warriorja in hunterja si nazadnje tako naveličan, da ti je tepež daleč bolj v breme kot užitek, in zelo nekul je, da si avtorji niso mogli izmisliti konkretnega novega sovraga ali pa opazno spremeniti mlatilnih pristopov k obstoječim. Kot je nekul tudi, da je konec dodatka tako mlahav in nezadovoljujoč, zlasti v primerjavi z bombastičnim zaključkom PoP. Ne le z dogajalnega stališča, marveč tudi prispodobnega in glede razvoja likov, ki v Epilogu ne doživita niti enega korakca naprej. Ajde, za petaka bi mogoče še šlo, za 800 Microsoftovih točk pa sem definitivno pričakoval več! 

Fizičnega ploščka z razširitvijo ni, PC pa je po informacijah ne bo deležen. Ni panike, ker ni dobra.


Prince of Persia: Epilogue
Ubisoft za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 189
april 2009