Revija Joker - League of Legends

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » League of Legends
League of Legends

Aggressor se junaško skriva v visoki travi in moli, da bi sovrag odšibal mimo.

LoL je še eden v vrsti samostojnih naslovov, ki temeljijo na fantazijskem večigralskem modu Defense of the Ancients za Warcraft 3. To ni presenečenje, če vemo, da gre po popularnosti za Counter-Strike med akcijskimi strategijami. Obe igri sta zastavljeni tako, da v nasprotnih kotih prav­ljičnega kvadratnega ozemlja čepita starodavni utrdbi (ancient), ki v valovih rojevata hordo računalniško vo­denih soldatkov (creeps). Ti se usmerijo naravnost proti nasprotni trdnjavi, kar privede do tega, da se vojski udarita nekje na sredi poti med bazama. Ker sta armadi enakovredni, je preživelih malo, še ti pa hitro storijo krvavi konec v ognjenih kroglah mogočnih obrambnih stolpov, ki so posajeni ob poti in zagotav­ljajo večno ravnotežje. In tako dalje v nedogled ... eee, ne tako hitro. Tu stopijo na sceno heroji, oblikovani po tistih iz Warcrafta 3. Po pet raznolikih jih je v vsakem moštvu in za slehernim čepi špilavec, njihova naloga pa je, da umetni pameti pomagajo zrušiti grde zlobne obrambne stolpe in naposled zdemolirati nas­protno utrdbo. Enostavno, a? Hja, tudi Counter-Strike je, če ga zreduciraš na prvoosebni pinjau. Globina se skriva v ekipnem boju, poleg česar ima League of Legends, tako kot DotA, še kupček dodatnih mehanizmov, ki igranje napravijo mnogo težje in neizprosnejše, kot se zdi na prvi pogled.

Naslov z risankastimi farbami in oglatimi drevesi ohranja prilično warcraftovski videz. A dasi grafika nagrad ne bo pobirala, je jako priljudna in omogoča, da se v bojnem kaosu vidi vse podrobnosti.

Igralčev lik je na začetku vsakega spopada šibak in brez čarovnij, tako da mu zavdajo že kladiva in izstrelki šibkih creepovskih pešakov. Do polne moči se razvije šele z napredovanjem po izkušenjski lestvici, za nameček pa se njegova učinkovitost izdatno naslanja na izbor opreme, ki jo kupimo s pridobljenimi soldi. Borih nekaj stopenj zaostanka za nasprotnimi junaki pomeni, da smo jim prepuščeni na milost in nemilost, in isto velja za reveža brez dobre imovine. Spričo tega je treba vsako sekundo igrati karseda zbrano, da je naš izkupiček izkušenjskih točk in cekinov kar najvišji. Oboje pridobivamo s pobijanjem creepov in nasprotnih herojev.
Toda! Denarce nam kanonfutr navrže samo, če ga ubije naš zamah. Zato moramo boj naštudirati zelo pedantno. Tega se jasno zavedajo nasprotni igralci, ki nam skušajo uspeh preprečiti in nas živčno žokajo z rezilci. Ker je na začetku zdravilnih sposobnosti malo, je mogoče sovražnega heroja z uspešnim tečnar­je­njem odrezati od pritoka izkušenj in denarcev, kar je zanj lahko usodno. Še posebej, če mu uspe krepniti, na primer zaradi neumnega kolovratenja okoli sov­raž­nega stolpa, saj ob smrti nekaj časa čaka na oživitev in s tem izgublja dragocene sekunde. Če nam uspe ubiti junaka, dobimo precej več sredstev kot s klanjem samodejne armade kloniranih palčkov. Zato nas ume že nekaj uspešnih umorov izstreliti nad vse, kar je nasprotnik sposoben poslati proti nam. Za tako nabildanega heroja pravimo, da je 'nafutran' (feeding). Če torej večkrat storimo konec pod roko istega nas­protnika, smo dvojno zamehurili lastno moštvo. Poleg tega, da sami zaostajamo, smo okrepili sovražnika. Ne, LoL ne oprošča napak.

Avtorji bi se z umeščenostjo in karizmo okolice lahko bolj potrudili. Posebno creepi so neka čudna brezoblična mutacija škratov. Delijo se klasično na tepežkarje, coprnike in sem ter tja kak katapult.

League of Legends
založnik: Riot Games
objavljeno: Joker 198
januar 2010

sprva enostavna, a zahtevna za mojstrovanje
simpatična in zasvojljiva
raznoliki heroji
učinkovit nalinijski sistem
v osnovi zastonj ...
... toda cene štacuni so navite
marsikatero funkcijo še čakamo
elitistična skupnost

 
 
 
sorodni članki