Revija Joker - God of War 3

IGROVJE
stranka » igrovje » playstation 3 » God of War 3
God of War 3

Še vedno je bolje umret, kot jezen dolgo živet, meni Sneti.

Jeba je s pričakovanji. Zlasti iracionalnimi, kakor pri God of War 3. Ni manjkalo tistih, ki so potihem upali, da bo Kratos v zaključku morilske sage na playstationu 3 zadobil novo obliko s kupom nevidenih sposobnosti. Pred nami bi lahko ležala vsa Grčija, po kateri bi svobodno vandrali, se pogovarjali z ljudmi in nabirali izkušnje. Poleg tega bi ukazovali vojski Šparte na potezni strateški karti, postavljali mesta, leteli v vesolje, igrali v dvoje ter junaka v mini igri preoblačili v roza gvante z mišjimi ušesi. Ej, saj je vendar PS3! Saj je leto 2010! Saj je GoW3!

Še vedno drži pravilo, da v gužvi na višjih težavnostih ni dobro preveč pogumno zamahovati, saj tedaj ne moreš blokirati in odbijati.

Je. Toda ustvarjalci so pretežno isti. Novi vodja projekta Stig Asmussen se je do­dobra izšolal pri Davidu Jaffeju in Coryju Barlogu, 'režiserjih' prejšnjih delov. Tudi večina ostalih je starih znancev. Ti ljudje z God of War živijo že sedem let. Špil je njihov ponos, njihov otrok, stičišče znanj in utečenih razmerij sedaj že osemdeset­članske ekipe Sony Santa Monica. Zato se je zgodilo logično: trojka ni nič več od dobrega starega Boga vojne v spektakularnem HDju, z obveznimi, a ne ravno presenetljivimi igralnimi dodatki.
Nič več. A tudi ničmanj.

God of War 3
Sony Santa Monica / Sony za playstation 3
objavljeno: Joker 200
marec 2010

88