Revija Joker - Prince of Persia: The Forgotten Sands

IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Prince of Persia: The Forgotten Sands
Prince of Persia: The Forgotten Sands

Sneti se uri v farsiju, sedeč na trdi vodi s koščki kebaba in še nečesa.

Ne vem sicer, kdaj so začeli z izdelavo Forgotten Sands, toda prav dolgo od tega ni moglo miniti. Kajti čeprav je špil vzdušna, simpatična ploščada, se ni moč znebiti občutka, da ji manjka nekaj ključnega. Bodisi zaradi krajšega razvojnega cikla kot običajno, ker je bilo treba ujeti rok izida filma Prince of Persia, bodisi zato, ker v špil ni šlo toliko ljubezni ter pozornosti, kot je za Prince na velikih sistemih običajno. Ti so domala vedno nadzidali legendo, medtem ko jo Peski ponavljajo.

Ko strdiš vodo, lahko tečeš navzgor po slapovih ali vzdolž njih in se hakljaš za curke, ki postanejo drogovi. Igralno bi lahko ta prijem doprinesel več.

Na to cika že umestitev, ki ni nova, kot je bilo to pri Prince of Persia iz leta 2008. Špil je namreč meddel, ki dopolni drugo prinčevsko trilogijo, saj sodi pred Warrior Within in nadaljuje cenjene Sands of Time. V sedem let dolgem časovnem oknu še vedno brezimni princ kopitlja proti kraljestvu svojega brata Malika. A ko prispe do puščavske palače za visokim zidom, uleti naravnost v oblegovalno bitko. Lahkoten skakalni tutorial poskrbi, da doseže Malika, vendar ga ne more prepričati, da ne bi skušal situacije rešiti z uporabo starodavnega amuleta. Slednji drži v šahu čarobno 'vojsko kralja Salomona' (ah, to indianajonesovsko zgodovinopisje!), ki bi jo rad vladar uporabil proti vsiljivcem. To pa mu kajpak ne uspe, saj peščena armada uide izpod nadzora, kot se za izpuščene bajeslovnosti spodobi. Na prinčevih ramenih je tako breme re­šitve velikanske utrdbe, brata, kraljestva in sveta pred legijami množečih se zrnastih okostnjakov z ognjenim džinom na čelu.
Grafika je od SoT, ki je izšel pred sedmimi leti, sicer dodobra napredovala, saj je pogon Anvil (taisti kot v Assassin's Creed 2) sposoben pričarati očesu krasne, tehnološko napredne scene. Zlasti navdušita pršeča voda in žareče ozadno sonce, ki okolico kopa v megličasti vročici, pa tudi deli palače so arhitekturno luštni. Sprehodiš se skozi viseče vrtove, ječe, temnice, kupatila in dvorišča, čakajo te notranjosti ter zunanjosti stolpov, ki se znajo ob tvojem mimohodu pošteno krušiti. A stilistično Forgotten Sands zaostaja za cel-shadano čudovitostjo Princa 2008 in čeprav se odvija v drugem dvorcu kot Sands of Time, je novi preklemano sličen staremu. Ker nismo več v Azadu, je presenetljivo gledati v enake stebre, mnoštvo slič­nih soban in vsaj eno nadvse derivativno uganko, medtem ko je najmanj ena od ostalih vzeta iz drugih Princev. Ne morem reči, da so miselne puzle z ob­račanjem ročic, zaradi česar se odpro vrata ali zobato kolo zdrkne v pravi položaj, in s stopanjem na gumbe v tleh slabe. Izdatne pohvale jim pa tudi ne morem nameniti, ker so na moč standardne in že videne. Tistemu, ki serije PoP prej ni igral, bo vse to zgledovanje seveda ostalo iranska, khm, španska vas. Njeni dolgoletnejši spremljevalci pa ga bodo še kako za­čutili.

Prince of Persia: The Forgotten Sands
Ubisoft za xbox 360, playstation 3
objavljeno: Joker 202
maj 2010

72