Revija Joker - Gears of War 3

IGROVJE
stranka » igrovje » xbox 360 » Gears of War 3
Gears of War 3

Večerni debatni krožek. Udeleženci: Sneti, rjoveči pošastki in CliffyB.

Oj, CliffyB, stari moj! Kako kaj oblikovalsko življenje pri Epicu? Slišim, da živiš na veliki nogi, zdaj ko si prodal že več kot tri milijone tehle Gearsov! Kaviar, ferrariji, cipe, nastop pri Jayu Lenu, depilirana prsa, tuto kompleto!

Tehle matrixovskih reaverjev se znebiš kar lepo število. Pametno je, da najprej eliminiraš ranljivega jezdeca na hrbtu, nakar se lotiš beštije.


Finally something goes right - but then it goes wrong again!
Misliš nas, kritike, ki ti nismo vsi docela naklonjeni? Povprečna ocena igre na Metacriticu je sicer čez 90. Ampak nekateri, zlasti Evropejci, smo bolj kritični. Tudi zase moram reči, da mi Gears 3 niso dogajali čisto tako, kot bi mi morali po bombastični enici ter epski dvojki. Po triletnem čakanju na zaključek sage o mišičastih soldatih, ki se na planetu Sera bojujejo z zobatci in trosijo humorne enovrstičnice, nenavadno podobne tvojim odgovorom na moja vprašanja.

What are you guys made of, shit?!
Ma ja, tudi včasih, ko pojem obilo fižola in kumkvata in se zvečer uplinjam v dnevni sobi, da žena in otroci kriče skačejo skozi okna. Ampak glej. Čez določene stvari dejansko nimam nobenih pripomb.

Ženski liki v Gears 3 so dejansko močni in sploh ne objekti spolnega izkoriščanja, kakor bi človek sodil po kvadratnem frisu Fenixa (desno).


Gobble gobble gobble motherfucker!
Recimo na to, kaj ste storili z okolico. Če so bili Gears 1 in 2 vpeti v rjavo-črno-sivo barvno paleto in se odvijali v pretežno enakih kvartirjih, kjer so prednjačile kamnite stavbe, podzemni hodniki in dvorišča, je trojka sila bogatejša tako s farbami kot vrstami prizorišč. Tistemu, kar je bilo prej, se pridružijo orjaška vodna križarka, štadion za ameriški nogomet, zapuščeno mesto, pristaniška baza, propadla trdnjava in nebesna ter podvodna odprava, kjer uporabljaš statični top. Mrkih tonov je veliko, a nemalokrat te obsije sončece, za katerega smo menili, da ga na Seri nikdar ne bo. Predelani Unreal Engine pa bljuva tako prelestno podobo, da - če odmisliš nazobčane robove - težko verjameš, da je pred tabo šest let stara konzola. Kaj praviš na druge igre kot konkurenco svojemu grafičnemu remek delu?

Whatever the hell it is, it's the NEW world record in ugly!
Skromnost nikdar ni bila tvoja čednost. A navsezadnje se imaš za kaj duvati, saj se tvoja serija umešča med najboljše streljačine vseh časov. Darmar si naredil zlasti z enico, kjer si združil neobrzdano krvavost streljanja in klanja pošasti s premišljenim igranjem. Dosti ljudi ima sicer Gearse za debilano, a ni tako, saj vsebujejo dosti taktike in terjajo nemalo spretnosti, natančnosti in razmišljanja. Ravno enica je proslavila tičanje v zaklonu (cover system), od koder se dviguješ, streljaš in se zopet skrivaš nazaj, še preden ti poide zdravje. Tega so nato povzele mnoge druge igre.

Zombaklji so emulzijsko zmutirani ljudje, ki množično navalijo na tvoje obrambne položaje. Z malce previdnosti niso nobena težava.


Nice!
Vendar pa je v trojki ta sistem zmutiral ...

Mutate on that, bitch!
... ja ja, mutate on that, bla bla, poslušaj me. Sistem je v trojki zmutiral v nekaj, kar je mešanica skrivanja v zaklonu, običajnega streljanja, pobijanja od blizu, delanja prevalov za hitro izmikanje in teka. Namesto da bi sovražnike sprogramiral tako, da bi se igralcu skušali pogosteje prikrasti od strani (flank) in od zadaj, si jim dal nove sposobnosti, ki ga ženejo iz kritja. Eni mečejo podzemne bombe, ki gredo pod skalami, peščenimi vrečami in sličnim, kar uporabljaš za ščit, drugi te skoznje udarijo, tretji priletijo direktno k tebi in se razstrelijo.

Pretikanje X stikal je nižek vznemirljivosti kampanje. Med drugim prenašaš še rezervne dele z robotom in z žago demoliraš lesene zaboje.

Gears of War 3
Epic / Microsoft za xbox 360
objavljeno: Joker 219
oktober 2011

84