Revija Joker - Chaos Rings

IGROVJE
stranka » igrovje » iOS » Chaos Rings
Chaos Rings

Navi

Čeprav sta iphone in ipod touch preplavljena z enostavnimi špiliči za drobiž, se krepi tudi vrednejša ponudba. Square Enix je nanju pripeljal frpjko po zgledu Final Fantasyja, za katero računa dobrih deset evrov. Zgodba in liki so povsem novi. Štirje pari se znajdejo v areni, kjer se mo­­rajo na življenje in smrt boriti med seboj ter s po­šast­mi, nagrada za zmagovalca pa je večna mladost. Prizorišča so tridimenzionalna in oči roseče lepa, od pom­lad­nega gozda do gora, og­nje­ne zemlje, razsute knjiž­ni­ce in opustelega mesta. Vtis na­redijo tudi mutantske kreature: leteče mante, velikanski krokodili, gorile, vol­c­je, strupeni pajki in padli angeli. Šefi so še za razred mogočnejši in te znajo nemilo zbrcati.

Pari so prisiljeni sodelovati, a to še ne pomeni, da se razumejo. Escher in Musiea se recimo ne.

Ko raziskuješ deželo, so srečanja z nevidnimi sovražniki naključna, podobno kot pri Pokemonih. Ni pa to tečno, saj je moč obračune izklopiti. Boj je potezni. Ker nadzoruješ dva lika, imaš na izbiro skupinski ali posamični napad. Prvi naredi več škode, a vojščaka bolj izpostavi, saj tudi batine dobivata skupaj. Soliranje je šibkejše, vendar nudi več fleksibilnosti. Čarodej lahko med akcijo kolega zdravi, ga okrepi in podobno. V vse to je vpet sistem kamen-papir-škarje, kjer si zavdajajo naravni elementi: plamen, veter ter voda. Se pa začno pristopi na dolgi rok ponavljati, medtem ko za­obvladanje vseh fines domišljenega borilnega sistema ni zares nujno.

Med tekanjem naokoli vidiš le en lik. Zborovanja na sliki so rezervirana za zgodbovne sekvence.

S premagovanjem zverin dobivaš njihove gene oziroma čarobne sposobnosti, ki si jih op­rtaš podobno kot op­remo. Slednjo kupuješ in prodajaš pri trgovcu v osrednji avli arene. Pred vstopom na bojiš­če lahko določiš stopnjo sovragov in s tem težavnost. Višja kajpak prinaša več izkušenjskih pik in bogatejšo boro bonusov, skritih v skrinjah. Da vse ni en sam tepež, ima vsako od prizorišč nekaj sob z ugankami. Gre za logičnice s premikanjem blokov, aktivacijo stikal, pri­žiganjem bakel in podobnim. Reševanje je neobhodno za pridobitev artefaktov, ki odpirajo pot naprej, recimo znižajo ognjeno zaveso.
Odrezavi Escher in nežna Musiea sta prvi par, s katerima se podaš borit. Da njuno zgodbo pripelješ do konca, traja okrog pet ur. Potem se lahko na isto pot odpraviš še z ostalimi tremi pari in s tem odkrivaš nove plasti zgodbe. Kot je pri japonskih frpjkah v navadi, se slednja odvija skozi dvogovore, ki gradijo ozadje in medsebojne odnose. Dobro je, da čvek ni predolgovezen. Ker z vsakim od štirih parov dobiš nov pogled na dogajanje, špil kljub ponavljanju kar vleče. Nasploh so Prstani kaosa zelo dobro prilagojeni žepnemu igranju. Potezni boji ne zahtevajo prstne spretnosti, kar reši iphonove težave z natančnostjo. Shranjevanje je mogoče kadarkoli in omogoča priložnostno igranje po griž­lja­jih. Če zmoreš, saj se mimogrede zamo­tiš za celo uro. Igra je dovolj dostopna za neizkušene, a hkrati deluje robustno in bo pritegnila tudi veterane. Vse, od zanosne glasbe do navdihnjenih prizorišč, namreč oznanja, da je vse prej kot nedeljska.

Vojščaka opremiš z orožjem, verižno srajco in draguljem, ki veča srečo ter obrambo. Rane celi čokolada.

Chaos Rings
Square Enix za iOS
objavljeno: Joker 203
junij 2010

85