Revija Joker - Dishonored: The Knife of Dunwall

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Dishonored: The Knife of Dunwall
Dishonored: The Knife of Dunwall

Case

Prvoosebno tiholaznico s frpjskimi elementi Dishonored (J232, 84) smo igralci in kritiki dobro sprejeli, zato so Arkanovci hitro poskrbeli za dodatno plačljivo vsebino. Decembra lani so izdali skupek izzivalnih misij (challenges), v katerih se je protagonist Corvo Attano pomeril z valovi sovragov ter dodobra preveril svoje zahrbtniške, gibalne in borilne veščine. A City Trials je bil siromašna predjed, dočim je zdaj na vrsti The Knife of Dunwall, prvi del sveže štorijalne kampanje, v kateri nastopamo kot ašašin Daud. Konkretno gre za tri pobijalske odprave, v katerih se vodja morilske organizacije, ki je v originalu zagrešil umor cesarice, odpravi na sled mistične Delilah. Ime slednje mu v prividu namigne skrivnostni Tujec.

Prvi DLC (City Trials) je na voljo za petaka in nudi vrsto izzivov. V enem moraš na lokaciji neopazno poiskati štiri indice in umoriti pravo osebo.

Uvodoma dobimo občutek, da bi znal DLC konkretno poglobiti Daudovo osebno zgodbo. A v novih okoliših se nato bolj kot ne ubadamo le z iskanjem indicev o pravi naravi in nahajališču omenjenega ženskega lika ter tipičnim odstranjevanjem stražarjev. Pri slednjem početju je Daud podobno spreten kot Corvo, dasi razlike so. Med magičnimi talenti, ki jih kot prej pridobimo z vlaganjem poiskanih run, denimo ni več obsedanja prebivalcev in napada s podganami. Slednjega nadomesti priklic ašašinskega kompanjona, dočim so avtorji sposobnost teleportiranja (blink) prevetrili do te mere, da jo je sedaj moč neobremenjeno izvajati iz zraka. Zanimivejši so Daudovi novi pripomočki. Kul so lepljive mine, ki z električnim curkom upepelijo vsakega capina, ki se jim približa, ter prašne granate, ki nepridiprave začasno onesposobijo. Novih orožij ni na spregled, lokostrel in pištolo je moč nadgraditi, medtem ko lahko kovance med misijami potrošimo za aktivacijo 'uslug'. To so drobni priboljški znotraj stopenj, na primer kode za trezor, ki jo na zid zapiše zaveznik in nam s tem olajša tatinsko delo.

O kitih, ki so vir olja oziroma energije, smo v Dishonoredu veliko brali. V svežem DLCju se seznanimo s procesom pridelave. Animalisti pa v jok.

Troje svežih misij roko na srce ni hud presežek in so po dolžini ter zanimivosti primerljive s 'srednje dobrimi' iz prvenca. Najmanj navduši zadnja, v kateri se vrnemo v že videno potopljeno četrt. Vmesna, kjer se moramo pretihotapiti v vilo pomembneža in se ga v značilnem slogu odkrižati bodisi na mirovniški ali nasilen način, je že boljša. Navduši pa začetna krvava klavnica, v kateri se med drugim seznanimo s tragično usodo kitov. V splošnem velja, da so nove odprave zaradi večjega števila paznikov in ene nove vrste sovragov – mesarjev z motornimi žagami – za od­tenek zahtevnejše, čeprav ne postrežejo z večjimi presenečenji v igralnem smislu.
No, desetaka je dodatek, skozi katerega se je brez hitenja moč prebiti v kakih štirih, petih urah, ne glede na to vreden. Škoda le, da se konča nenadoma, zaradi česar se tistim, ki ste Dishonoreda še siti, splača počakati do konca leta. Tedaj naj bi izšel drugi del, ki bo dostojno zaključil in osmislil Daudovo pustolovš­či­no. 

Raziskovanje stopnje Slaughterhouse otežujejo alarmi. Pred začetkom misije lahko Daud proti pla­či­lu svojim špijonom naprti deaktivacijo enega od teh.

Dishonored: The Knife of Dunwall
založnik: Arkane Studios
objavljeno: Joker 238
maj 2013


 
sorodni članki