Revija Joker - Sniper: Ghost Warrior 2

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Sniper: Ghost Warrior 2
Sniper: Ghost Warrior 2

Aggressor je tako spretno zakamufliran, da ga nihče ne vidi. Ga pa močno tišči scat.

S škatle drugega Sniper: Ghost Warriorja vate bolšči možakar v moderni bojni opravi. Osnov­nošolska izobrazba veli, da bo predmet igre prvoosebno pokanje. Opaziš tudi znakec poljs­ke hiše City Interactive. Ker bereš Joker, veš, da je edini smisel nakupa njihovih iger v tem, da sprazniš vso zalogo v trgovini in s tem preprečiš, da jih ne bi na­bavil kak nepoučenec.
Toda soldat na SGW2 je drugačen od poprejšnjih. Nima cenenih voščenkastih potez Terrorist Takedownov. S puško ne meri v tvoje čelo in njegov izraz nosi pridih izzivalnega nasmeška. So se Poljaki naposled spravili delat bolj zrel naslov?

Ghost Warrior 2 je bolj ostrostrelska igra od izvirnika, a se vseeno močno zgleduje po Call of Dutyjih in je lahkotne sorte. Beleži na primer razčesnjenja lobanj, vendar nasprotniki guznejo že ob enem zadetku v trup.

Skozi rešpetlin
Vsekakor je dvojka bolj osredotočena in verodostojna od izvirnika (Joker 205, 52). Slednji je bil golaž akcijskih sekvenc z nekaj ostrostrelstva, dočim je dvojka čistokrvna snajperščina. Naš lik je Američan Cole Anderson, znanec iz enice in zakamufliran ostrostrelec od peta do glave.
S seboj imaš večinoma opazovalca, ki ti odreja tarče. Zato imaš v rokah skoraj vedno svojo ljubico - puško z daljnogledom, občasno pa še priležnico v obliki dušene pištole. (Nož za tiho štihanje je moškega spola, zato seksualne metafore odpadejo.) Znajti se v bližinskem boju s faloti, ki premorejo brzostrelke, je posledično sila neprijetno in se hitro odrazi v smrti. Kar je fajn, ker si tako prisiljen igrati potrpežljivo.
Kot pritiče ostrostrelstvu, igra ponazarja nekatere lastnosti namerjanja z velikih razdalj, kot so balis­tič­na krivulja krogle, vpliv vetra ter utrujenost soldata. Po teku moraš najprej umiriti utrip, sicer ti merek radostno poplesuje. Ni pa nastavljanja strelne razdalje, zato je sistem še vedno med preprostejšimi. Na nižji in srednji težavnosti ti špil nakaže, kam bo letela krogla, medtem ko na višji pomagal ni.

V Sarajevu se štorija dotakne zločinov srbske vojske, a ne seže v podrobnosti. Predvsem ima govorjena srbščina smešno zanič naglas.

Desni stolp, drugo nadstropje, streljaj!
Kljub temu Ghost Warrior 2 ni naslov za zagrizene snajperiste, saj se igra kot običajen vojaški FPS. Dogajanje je v celoti premočrtno in zrežirano. Celo bolj kot v Sniper Elite V2, pa že tam je utesnjujoče. Predstavljaj si tiholazniške stopnje iz Modern Warfarov, le da so tu raztegnjene na vso igro. Spotterju kot kužek slediš po bojišču in od njega zmerom izveš, koga preluknjati. Samostojnega izbiranja strelnih položajev ni. Največji izziv je pravilno odrejanje tarč, da te sovražni stražarji ne izvohajo. Nekaj scen je zaradi tega delno ugankarskih, a niso zaguljene.
Ko poslušno ubogaš ukaze, sistem večinoma deluje in nekateri prizori so filmski ter napeti. Sekvence, ko prijateljske specialce od daleč varuješ pri napadih na postojanke, so vrhunec igre in se po kvaliteti bližajo Call of Dutyjem. Hitro zadevanje tarč z daljave seka, zlasti ko uspeh ovekoveči leteča kamera.
A v trenutku, ko skreneš z začrtane poti, ti špil da tri goz­darske okrog kepe. Bognedaj, da bi nasprotnika počil z dušeno pištolo, če ti reče, da ga špikni z no­žem! Vsi sovragi na karti bodo naenkrat vedeli, kaj si storil. Spontanega tiholazenja zato ni, umetna pamet nasprotnikov pa je brezupna sužnja skript, ki določajo, kdaj te lahko zaznajo.
To bi bilo vzdržno, če bi bila dogajancija raznolika in tekoča. A zadolžitve se sila ponavljajo in ni tako malo sekvenc, ki jih niso dobro preizkusili. Višek neumnosti je, da te shranjevalna točka ob smrti vrže petnajst minut nazaj in moraš mukotrpno ponavljati duhamorno plazenje skozi travo. Nezanemarljiv del igre gre tako na račun ponavljanja, pa že tako je s slabimi šestimi urami kratka.

Ko sovrage spremlja kamera, imajo med pogini luštno navado izvajati trojno salto nazaj. Ni pa rentgenskega vida kot v Sniper Elitu V2.

Grafike!
Vsaj ozadja niso vseskozi enaka. Anderson v filipinskem pragozdu lovi malopridneže z biološkim orož­jem, nato v spominih odvandra v Sarajevo '93, dočim se končni obračun odvije v tibetanskih gorah. Ghost Warrior 2 ima za podlago nič manj kot CryEngine 3, motor v zadnjih dveh Crysisih. Toda poljski oblikovalci ne dosegajo Crytekovih, saj po videzu izstopa le Tibet. Pozabe vredna zgodba premore klasično zmes izdaj, vojnih zločinov in razkritih grehov iz preteklosti. So mi pa stoično govorjeni Andersonovi dovtipi prirasli k srcu. Zato pripoved in govor nista tako zanič, da bi se lahko iz njiju delal norca, šmrc.
Sniper 2 je zaznavno boljša igra od enice. A to še ne pomeni, da ga moraš igrati. V žanru je preveč konkurentov, ki večino opisanega napravijo bolje. Call of Dutyji in celo Medal of Honorji na filmski strani, Sniper Elite V2 na ostrostrelski. Tudi na silo vdelano večigralstvo z vsega tremi kartami v deathmatchu ne pomaga, prej nasprotno. Morda pa bodo Poljaki z, um, petico dojeli, kako napraviti dober špil.

Tipičen prizor z izbiro tarč. Najprej pospraviš snajperje na strehah, nato počakaš, da stražarji odkolovratijo za vogal, kjer jih čaka enaka usoda.

Sniper: Ghost Warrior 2
založnik: City Interactive
objavljeno: Joker 238
maj 2013

59
ostrostrelstvo je vedno kul
nekaj vzdušnih scen
videz nekaterih stopenj
sila omejujoča in kratka
omejeno večigralstvo
tečne shranjevalne točke in drugi ostri vogali

 
 
 
sorodni članki