Revija Joker - Convoy

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Convoy
Convoy

Sneti

Ne dobivajo samo veliki naslovi posnemovalcev, marveč tudi uspešne indiejanke. Tako se Convoy očitno naslanja na razvpiti FTL (Joker 231, 88), ki ga vmeša v nekoliko madmaxovski scenarij. Tvoja vesoljska ladja strmoglavi na puščavski planet, sličen puščavski Zemlji, in z vozakanjem naokoli moraš pridobiti rezerv­ne dele, da se vrneš v vsemir. A seveda ne bo šlo zlahka, saj bo treba vozila nadgrajevati in jih popravljati, paziti na denar in gorivo ter šteti rebra več plemenom, ki rovarijo po planetu.

Roguelike dogajanje, kar pomeni naključno nanizane dogodke in začenjanje od začetka po vsaki smrti, je tridelno. V ptičjem pogledu se furamo po stilizirani karti, pri čemer se lahko k enemu od naštetih ciljev ali bluzimo – najpogosteje počnemo kar oboje. Na zemljevidu naletimo na točke, kjer se nekaj pripeti, ali pa nas dogodek zaloti sam od sebe. Tedaj se kakor v FTLju izpišejo tekstovne opcije in od naših izbir je odvisno, kako se bo zagata iztekla. Lahko rešimo brez konflikta, če ugodimo frakciji, a to ume za sabo potegniti spor z drugo stranjo. No, Convoy se tu ne ustavi, saj se je moč tudi iz teh škripcev potegniti z dobrim pogajanjem ali celo zadovoljiti oba tabora.

Staromoden tekstoven zaslon se pojavi, ko moraš opraviti kako izbiro skozi dialog. Med slednjimi naletiš na varianto mečevalskih debat iz Monkey Islanda!

Krepitev ene vasi pomeni šibkost neke druge, pri čemer je treba paziti, da se določena ne ojača preveč, sicer znaš naleteti na težave. Predvsem v boju, ki predstavlja dobršen del igre. Tega so očitno navdihnili pregoni v Mad Maxih. Po pustinji se neupravljivo fura glavno vozilo, ki ga ščitijo manjša, mi pa v realnem času odrejamo premike in katero capinsko šajtrgo naj samodejno napadajo. Glavni tovornjak sodeluje z EMP-napadi in slično podporo. Elektromagnetni pulz je najbolj uporaben, ko se bliža kaka ovira, da omotič­­ni voznik trešči vanjo.
Pretežni del časa Convoy deluje, a mu manjka globine in daljnosežne zanimivosti, ki sta odlikovala FTL. Čeprav sčasoma naletimo na različne vrste sovražni­kov, kot so raketni kamioni in taki z metalci plamenov, se obračuni začno kmalu ponavljati in vleči. Tudi tekstovni dogodki se prehitro izčrpajo, v zameno za previdno igranje pa si deležen le dodatnih avtov in orožij, ki ne vplivajo kaj dosti na taktiko. Namesto da bi FTL nadgradili, so iz njega raje vzeli tečno nenadne skoke zahtevnosti oziroma instantne smrti, ob katerih te res pogreje. Avto v boju se recimo ne odzove na klik oziroma se zgodi kaj nepredvidenega, in ko ga izgubiš, je vseeno, če začneš od začetka. Zato Convoy za razkritje čarov terja veliko potrpežljivosti. 

V boju je Convoy akcijska strategija, v kateri zapoveduješ premikanje vozil okrog osrednjega vagna in kam naj streljajo. Saj kar deluje.

Convoy
založnik: Indietopia
objavljeno: Joker 265
avgust 2015