Revija Joker - Gonner

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Gonner
Gonner

Moho

V vlogi brezobličnega mehurčka gibčno šibam po težko razločljivi dvodimenzionalni pokrajini. Spominja me na risbo, ki jo s čopičem naslika nadobuden otrok. S skoki se ogibam izstrelkom, za mano se podi rdeč zlobec, nakar zaslon napolni eksplozija barv. To je Gonner, zmešanica skakanja, streljanja in elementov roguelike. (Slednje praviloma pomeni proceduralno generirane nivoje in dokončno smrt.) Večje ploščadne kompleksnosti zaradi omejenega prostora sprva ni in bolj v ospredju je streljanje v slogu klasičnih streljačin s stranskim pomikanjem. Se pa nivoji sčasoma razširijo in manevriranje v vse štiri strani postane bolj raznoliko.

Nivo se izrisuje sproti, kar še potrdi igrin minimalistični značaj. Pomeni pa to tudi potrebo po previdnosti in presenečenja na vsakem koraku.

Sovražniki, kot so helikopterčki in demoni, so kr­vo­željni in se radi zapodijo naravnost vame. Če se jih odkrižam hitro, dobim rune, s katerimi lahko zamenjam opremo ali drago kupim ponovno oživitev. Spr­va rokujem le z navadno puško, sčasoma pa naberem celo orožarno. S krepelom za veriženje izstrelkov denimo scvrem celo sobo nadlog. V hitrih, adrenalinskih obračunih so na voljo še predmeti za izhod v sili, ki dajo neskončno streliva ali razstrelijo polovico ekrana v raznobarvni ognjemet. Ko si izberem kolikor toliko v redu kombinacijo opreme, oddirjam proti packas­te­mu šefu na koncu nivoja in upam, da me ne ugonobi, preden ugotovim njegovo Ahilovo peto.

Videz okolice in likov je sicer ekscentričen, a nedodelan in robat. Psihedelične eksplozije hitro škodijo preglednosti in povročijo marsikatero smrt.

Kot je v navadi v tovrstnih igrah, je bistvo v mnogokratnem vnovičnem preigravanju. A vseeno je bil prvi skozihod s slabe pol ure prekratek, nakar sem ugotovil, da sem videl pravzaprav vse, kar špil ponuja. Dodatno predrkavanje štirih stopenj je kljub kao naključno ustvarjanem svetu pretirano ponavljajoče se in pičlo v možnostih. Zato se h Gonnerju gotovo ne bom redno vračal redno, saj je suhoparen napram biserom roguelike žanra v slogu Spelunkyja, ki premorejo kupe pritiklin, orožij ter veliko bolj raznolikega izziva. 

Gonner
založnik: Raw Fury Games
objavljeno: Joker 281
december 2016