Revija Joker - Shadow Warrior 2

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Shadow Warrior 2
Shadow Warrior 2

Preden Sneti z golimi pestmi prefuka napadalno izložbeno lutko, ji položi na srce: "You blocking with your head again!"

Medtem ko jih danes neotesan samec takoj dobi okrog ušes od jeznih feministk, je bilo v devetdesetih drugače. Potežkal si si mošnjo, se izprsil in rekel bobu bob: hrana je za požret, pivo za polokat in babe za poflodrat! Takih herojev v špilih ni bilo malo, med njimi pa je izstopal Lo Wang, zajebantski, cinični, politično nekorektni in venomer potrebni protagonist Shadow Warriorjev. Angreške enovrstničnice tipa “You half the man you used to be!”, ko nekoga z mečem prekolje na dvoje, in “Hey chicky, you tighten my nuts?”, ko se pogovarja z mehaničarko, pri nekaterih izvabljajo salve smeha, pri drugih zmajevanje z glavo. Shadow Warrior 2 za slednje ni sploh, je pa tolikanj bolj za prve.

Seckanje z mečem je arkadno kaotično, je pa res, da znajo sovragi blokirati. Tedaj zatuliš: You mess with the bull, you get the Wang! in dvojno navališ.

"You no mess with Lo Wang!" 
Tip se ni spremenil niti za kanec, saj vsako drugo vrstico namiguje na fuk, analno odprtino in krvav zdriz. Takisto je še vedno poanta v prvoosebnem streljanju ter sekanju vsega, kar se mu drzne postaviti na pot. Kdor ali kar je daleč, faše svinec, od blizu pa zapoje bridka katana Li'l Wang. So pa razvijalci igro spremenili v FPSjsko diablovščino v smeri Borderlands. Smisel je v opravljanju glavnih in stranskih nalog za razvoj lika ter nabiranje robe, od boljših orožij do elementarnih nadgradenj (ogenj, elektrika, strup …), ki ustrezajo draguljem v Diablu. Sovražniki pa se v grobem delijo na navadne, elitne in šefe ter so različno občutljivi in zaščiteni pred taistimi elementi. Res se ti marsikdaj zdi, da igraš modernega Hudičevca, le da iz prve perspektive in z revolverjem namesto čarne palice. 

Žal je zgodbo težko jemati količkaj resno, pri čemer jo bolj kot kakovostna vsebina zanimajo navezave na prvenec in Wangove neskončne debate s punčaro, ki se mu je zataknila v glavi. Ja, v glavi, ne na glavici, ho ho. Razdre pa gibčni poševnookec marsikakšno kosmato v tem slogu, ne glede na to, s kom se zgovarja: starim bradatim mojstrom, mafijsko šefico, demonskim prodajalcem. To je navsezadnje herojev smisel – z infantilno straniščnim humorjem povzročati dobro voljo ter sprostitev in nato zapustiti misli, kakor bi ga nikdar ne bilo. Puf! Naj še kdo reče, da ni pravi nindža!

Menažerija obsega tako biološke kot kovinske sovražnike, kot so lebdeče sonde in takele izvedenke kultnega robocopovega robota. To ni edina referenca na filme!

"You move like a pregnant yak." 
Špil se tudi na višjih težavnostih ne obremenjuje s posebno globino. V gozdove, templje, visokotehnološka mesta in podobna okolja je treba v prvi vrsti vzeti spodobno različna krepelca s primernimi elementarnimi plusi. Katano dopolnjuje motorka, najdeta se snajperica in lok, brzostrelka je vedno uporabna, granatomet je za tipa z eksplozivnim šlicem obvezen, najbolj gromko pa poje šrotarica s solidnim dometom. Preostane le še, da natančno ciljaš, saj municije ni neskončno, in se dobro giblješ. Bistven element slednjega je šviganje naprej, vstran, nazaj in v skoku, kar prispeva k zavidljivim prvoosebnim akrobacijam. To dopolnjujejo či moči™, kot je potiskanje sovragov vznak, turbo popenitis in močnejše poteze z rezilom.  

Lej, dumačina! Najbolj efektivno orožje na majhnih in srednjih razdaljah je Puška, v katero se splača vložiti najredkejše nadgradnje. Še animacija nabijanja je zakon.

Brez tovrstnih naprednosti bi bil hitro mrzel, kajti ko Shadow Warriorju 2 odnese pokrov, je bolje imeti marelo in pelerino. Špil te na linearni poti od tega do onega cilja (najdi ključ, poberi zvezek, govori s tem in onim) zasipava s tematsko ne prav kohezivnimi capini, naj gre za kibernetske nindže, ogabne žuželke, kačje čarodeje ali razpizdene robote. Ne manjka zaključnih šefov, kot je ritast peklenšček z zvonom, ki dviga barabe iz tal, in nabildanih miniglavarjev. Oboji se znajo na neki točki skriti za neuničljive ščite, ki trajajo, dokler ne potamaniš slehernega izpljunjenega tolovaja. Robavse ob smrti fino raznese, vžgejo se ali ob brizganju škrlata razpadejo na čmokljive mesene kose, podvržene dinamični fiziki. Čeprav izvedba drugače ni nič posebnega, je vtis zato všečen.

Z ubijanjem nakaz zbiraš energijo za ultimativno norenje, shadow fury. Tedaj se poškodbe, ki jih deliš, bistveno povečajo, zato ga je dobro prihraniti za šefovje in obsežnejše tolovaje. No ja, tudi dvesto dvajset voltov pretežno zaleže …

"Just like Hiroshima." 
'Všečen' je dober izraz za SW2. Bojevanje ni kompleksno in izkustvo kvarijo zoprnije, od okornega pobiranja dobrot, ki priletijo iz sovragov in slabo vidnih skrinj, do hroščev. Dostikrat je v misijah preveč dolgoveznega šetanja med cilji brez akcije, kar kvari tempo, in Doom ter Borderlands 2 sta vseeno boljši, globlji igri. Je pa res, da je moč iz Senčnega vojščaka iztisniti dosti simpatične strelske zabave, tako samotarsko in v ločeni fajtareni kot v spletnem  co-opu za do četverico, kjer se količina gnid ustrezno poveča, da vse leti v luft. Tedaj se lahko skupaj derete: "I stick a firecracker in your ass!"

Osnovna taktika je dobra stara besna hoja ritensko in nažiganje v gnečo. Toda za naprednejše je Wang sposoben šviganja v vse smeri in celo po luftu.

Shadow Warrior 2
založnik: Flying Wild Hog
objavljeno: Joker 281
december 2016

76
zabavna razpaljotka
veliko pošasti in orožij
poniglavo trapast junak
brez prave globine
a to so dali namesto zgodbe?
nerodno pobiranje robe