Revija Joker - Hitman 2: Silent Assassin

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Hitman 2: Silent Assassin
Hitman 2: Silent Assassin

Sneti zanosno dvignjene brade in priprtih vek nasladno prisluhne tihemu hrsku stra­žar­jevega vratu, ki se vda pod jekleno žico. Ah, kako pesniška je lahko smrt.

Te dni minevata dve leti, odkar je igričarsko srenjo presenetil inu pretresel špil z izvrstno zamislijo, a katastrofalno izvedbo: Hitman - Codename 47 (J89, 57). Se­­vernjaška skupina IO Interactive se je namenila izdelati simulacijo poklicnega morilca in si v ta namen izmislila karizmatični glavni lik, genetsko spremenjenega agenta z zaporedno številko sedem­in­štirideset in črtno kodo na obriti lobanji, enega najbolj kul in privlačnih karakterjev v sodobnem pecejaškem zabavnjaškem svetu. Da, agent 47 in ideja sta bila vsekakor nekaj ne pogosto uzrtega. Toda neizkušenci so ga polomili na vseh drugih področjih. Naloge so bile kljub ob­ljubljeni nelinearnosti pre­moč­rt­ne, nudile so eno samo pravo re­šitev in vsaka napaka je pomenila smrt. Poleg tega so zanimivim mestnim področjin v slogu akcijskih filmov B kakovosti prilepili džunglo, ki te je pripravila do te­ga, da si se stokajoč in s krvavo slino na golšavem vratu skril v kot ter se jel tepsti po glavi z majhno gumijasto račko. Težavnost je ustrezala potresu devete stopnje po Richterjevi, snemanja položaja ni bilo, redke nadzorne to­č­ke so bile razpostavljene zlobno. Umetna pamet je bila zdaj dobra, zdaj pod vsako kritiko. Premikanje je bilo nerodno, merjenje takenako. Nivoji so proti koncu - če si ga umel doseči - povsem izgubili privlačnost. Zgodbe je bilo za vzo­rec. Skratka, Hitman je bil porazen. Toda avtorji se niso dali in so izkušnje ter pripombe samo­kri­tično uporabili na klamfanju dvo­jke. Posledica? Ena boljših iger tega leta, tako v svoji neo­b­lju­deni zvrsti kot širše. Bo­lje pozno kot nikoli.

Gnusnega in debelega debeluha v kadi sem ustrelil, račke ne. To sem kul.

Hitman 2 povzema nam­en izvirnika; znova gre za morilščino, v kateri je treba skozi niz misij odstraniti določene cilje iz špeha, vode in kosti. Agent 47 se je vmes sicer upokojil, kar pomeni, da motika vrt in goji buče ter rožice v samostančku svojega mentorja, očeta Vittoria, na Siciliji. Toda pre­teklosti težko ubežiš: lepega dne duhov­ni­ka ugrabijo lokalni mafijozeljni in zahtevajo odkupnino pol milijona dolarjev, zato na­šemu junaku ne ostane drugega, kot da se poda na njega reševanje. Toda ker sam ne bi daleč prišel in ker sploh ne ve, kje je tisti, ki mu je zavdal, mora navezati stike z Agencijo, svojo nekdanjo delodajalko. Ni treba dvakrat reči, da ga rokovnjači za uslugo, ki mu jo dajo, pošteno ožamejo in ga pošljejo na vrsto nalog širom oble. Misij je dvajset, naš hitčlouk pa se bo s Sicilije izdegal v Ru­sijo, na Japonsko, v Malezijo, v Nuristan in na koncu v Indijo. Azijsko obarvana tura, torej, kot sodobnim špilom očitno veli modna muha. Treba je reči, da je štorija v Silent Assassin, podajana skozi teženje kontaktovke v Agenciji in motorčkaste vmesne sekvence, boljša kot v enici, da pa še vedno ne do­sega posebne stopnje zanimivosti in rabi bolj kot izgovor za to, da se lahko sedeminštiridesetnjak znajde na čimbolj eksotičnih lokacijah. Morda bomo Jurčiča brali v trojki, hmpfhg.

Naloge v Hitmanu 2 imajo po več poti skozse. Orožje lahko recimo skrijete v tole škatlo z jedačo in ga tako pretihotapite v vilo.

Hitman 2: Silent Assassin
založnik: IO Interactive / Eidos
demo: natlačenka/tlačenka 110
objavljeno: Joker 112
november 2002

86
več rešitev izzivalnih nalog
mika k ponovnemu igranju
dobro razporejene težavnostne stopnje
zelo lepa podoba
kul glavni lik
štorija bi lahko bila boljša
par dolgoveznih ni­vojev