Revija Joker - Dyson

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Dyson
Dyson

Stric Bedanc

Slovencem je v krvi, da prosti čas preživljamo na vrtičkih. Te imamo najraje ob kaki prometni vpadnici, kjer nam preobilje strupenih tvarin ve­ča možnost, da bo prav na naši gredici pognal GSO, s katerim bomo zavzeli najprej sosesko, končni cilj pa je vesolje. Takim sanjam sicer malce abstrahirano prikimavata tudi Alex May in Rudolf Kremers, ki sta pričujoči špil vkup dala v enem mesecu za tekmovanje v proceduralnem generiranju na TIGSource, a ga sproti stalno dopolnjujeta. Kot vesoljski vrtnar smo postavljeni pred razne naloge v maniri osvoji vse, poseli določeno število planetov ali najdi sovraga in ga uniči. Nivojev je trenutno le šest, vendar je na spletni strani igre že najti ljubiteljske stopnje.

Sovražne vojske znajo pribrenčati spešno in mno­žično. Pri tem jih spodbuja blaga dvigalna glasba.

Osnova je preprosta: na asteroide sadimo drevesa, ki se delijo na dve sorti: vrsto dyson, ki proizvaja semena, in obrambno pasmo z izstrelkastimi stroki. Oboji so sposobni uničevanja napadalcev, ki prihrumijo iz sosednjih asteroidov, toda le s prvimi moremo raziskovati vesolje in poseljevati nove svetove. Semena imajo glede na rodovitnost planeta, na katerem so vzklila, svojske lastnosti, ki so jasno razvidne v minimalistični grafični podobi, ki zaznamuje ves špil. Velikost telesa označuje njegovo trdoživost, dolžina kljuna moč napada, oblika kril pa hitrost. K strateškosti pridodajo omejitve, ki velijo, koliko dreves lahko naenkrat brsti na planetu, tako da moramo iskati ravnotežje med obrambnimi in napadalnimi silami.
Če vam iz srca poganjajo vojskovodni kalčki, se ne mu­dite in preverite tole strateško vrtnarščino. Zaenk­rat je še zastonj, poleti pa jo, verjetno v primerno odebeljeni verziji, začnejo tržiti na Pari in Direct2Drivu. Najdete jo na Dyson-game.com ali na tomesečni natlačenki.

Dyson
založnik: Rudolf Kremers in Alex May
objavljeno: Joker 192
julij 2009