Revija Joker - Raycatcher

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Raycatcher
Raycatcher

Sneti

V internetnih globinah je najti čuda hecnih neodvisnih igrarskih izdelkov, med katere sodi tudi Raycatcher. Z miško obračaš grozd sredi vsemirskega zaslona, ki ga tvorijo manjši krožci različnih barv, medtem ko z robov priletavajo žarki. Smisel je v tem, da grozd sučeš tako, da žarki zadevajo v krožce enake barve, s čimer jih svetlijo. Ko so osvetljeni vsi, se grozd poveča, sčasoma pa tudi menja obliko svojih elementov, tako da se namesto krožcev v njem drenjajo vitice in podobno. Zajetnejši kot je grozd, prej so žarki pri njem, in če zadenejo napačen simbol, ga potemnijo, medtem ko zvišanje težavnostne stopnje dogajanje pohitri. Žarkovje je takisto odvisno od ritma glasbe. Ta je lahko priložena elektronika ali MP3 po želji, tako kot v Audiosurfu (J176, 87).

Videti je kot kak kalejdoskop, in dejansko so se avtorji zgledovali po teh že rahlo pozabljenih onegajih.

Sliši se zanimivo in petak, kolikor za igro hočejo na Steamu, ni pretirana vsota. Je pa Raycatcher hkrati ne­kam nesmiselna oziroma brezciljna zadeva. Pač ob­račaš grozd, loviš žarke in to je to. Še najbolj vleče odklepanje novih grozdov, vendar so ti daleč od nagrajujoče posebnih. Uletavanje žarkov glede na glasbo je ob rocku in metalu precej nak­ljuč­no, zato je priporoč­ljivo ostati pri čistejših ritmih, med­tem ko je obljuba avtorjev o relaksiranju lažna. Čeprav na več mestih vidiš besedo 'chill', že osnovna od treh težav­nosti hitro po­stane zafrknjena, da ne govorim o japonsko brutalni najvišji. Zahtevnost jača tudi, da temačne krogce težje ločiš med sabo. In lepo bi bilo, če bi umotvor tekel v oknu, sploh ker pozna samo ločljivost 1024 x 786, in če ne bi motil Vistine barvne sheme.

Raycatcher
založnik: Thinking Studios / Slam Dunk
objavljeno: Joker 192
julij 2009