Revija Joker - Payday: The Heist

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Payday: The Heist
Payday: The Heist

Case

Gospodarski krizi ni videti konca, zato bo Payday kot nalašč vadba za tiste, ki načrtujejo rop banke. V tej sveži večigralski prvoosebnici si nam­reč nadeneš klovnsko masko, se prikradeš do dragocenosti in skušaš modrim drekom uiti v enem kosu.
Vsakega od šestih scenarijev lahko odigraš z boti ali tremi spletnimi pajdaši. Priporočljivejše in zabavnejše je slednje, čeprav računalniški pomagači še kar solidno razpečujejo svinec in so za vadbo čisto okej. Če ig­raš z umetno pametjo, je izpolnjevanje ciljev znotraj posameznih odprav v celoti na tvojih plečih.

V scenariju, kjer je na sporedu tipičen rop banke, tolpa pred začetkom akcije zasede ključne položaje. Če igraš z živimi pajdaši, je govorno komuniciranje po mikrofonu nadvse dobrodošlo.

Situacije so zelo raznolike. Na eni karti moraš v banki najprej poiskati menedžerja s ključem, se prebiti do svedra, ga namestiti in počakati, da se sprosti pot do trezorja. Na drugi je kot v filmu Heat na sporedu re­še­talsko bežanje po ulicah ameriške metropole, na tretji pa kraja diamantov iz sobe v nebotičniku, kjer pomaga, če uničiš kamere in onesposobiš varnostne sisteme. Najbolj kulska je stopnja, kjer na mostu povzro­čiš prometni zastoj, da iz enega od jetniških transportnih vozil (ne veš, katerega!) osvobodiš nepridiprava.

Specialci te na ulicah stopnje Heat Street luknjajo kot švicarski sir. Zaradi arkadne narave špila preživiš nenormalno količino svinca.

Skupni imenovalec scenarijev so valovi policajev, ki se tako kot zombiji v Left 4 Dead pojavljajo od vsepovsod in so čedalje bolj sitni. Najprej te obremenjujejo pazniki s pištolami, nakar pridejo trdoživi specialci s tazerji, snajpami, izgrednimi ščiti, hecnimi neprobojnimi skafandri, dimnimi bombami in še čim. Tebe in tvo­je pajdaše znajo onesposobiti z vezicami in te tako preluknjati, da obležiš na mestu. V obeh primerih te zn­ajo kompanjoni (ali ti njih) rešiti oziroma pozdraviti. Če umreš, pa se lahko v igro vrneš v zameno za civilis­te, ki si jih poprej ugrabil ali jim zvezal roke. Več denarja kot nabere tvoja tolpa in boljši klavec kot si, hit­reje boš napredoval po izkušenjskih nivojih in prej boš odklenil nova orožja ter pomagala, kot je torba s prepotrebno municijo, ki jo postaviš kamorkoli v okoliš.
Payday se izkaže za prijetno in uravnovešeno grupno streljačino, ki pa bi bila tolikanj boljša, če bi bilo scenarijev več, če bi lahko igral v vlogi miličnika in če bi vključevala še kako roparsko fineso, kot je ščitenje s talci. A za 13 evrov, ki jih je treba odšteti na Steamu (ali Playstation Networku za PS3), se take vrste ropanje kar splača.

Zgornja slika to namiguje, vendar Payday ne pozna ukaza za krenitev v zavetje elementov okolice. Gre za povsem klasično prvoosebnico z možnostjo počepanja, kjer štejejo predvsem strelski refleksi.

Payday: The Heist
založnik: Sony Online Entertainment
objavljeno: Joker 222
januar 2012


 
sorodni članki