Revija Joker - Sequence

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Sequence
Sequence

Sako

Videl sem že kar nekaj žanrskih mešanic, a z ritemsko frpjko se še nisem soočil. Sekvenca je prav to: kombinacija nadgrajevanja lika z rit­mič­nim tapkanjem, odeta v pisano risankasto grafiko. Prebudiš se v pritličju neznanega stolpa in moraš na poti do vrha premagati varuhe posameznih nadstropij in obenem uničiti še ostale sovražnike.

Kroga na levi in desni simbolizirata življenjske točke, obroba središčnega pa kaže uroke, ki jih izbereš pred bojem. Črna črta pove, kdaj bo urok na voljo.

Ti segajo od zobatih rož prek ihtavega drevja do jetijev, butaš v prilagojenem slogu Dance Dance Revolutiona. Na zaslonu vidiš tri stolpce, po katerih se spuš­ča­jo simboli, ti pa jih moraš s smernimi tipkami pravočasno zadeti. Prvi stolpič kaže nasprotnikove napade, drugi tvoje uroke, s tretjim pa si povrneš mano. Slednji stolpec ne kaznuje tvojih napak, druga dva pač. Spočetka so puščice počasne in redke, sukanje stolpcev sem ter tja pa ni težavno. A ritem se pospeši in sčasoma terja veliko mero spretnosti in zb­ranosti, posebej na višjih težavnostih.
Kar se tiče frpjske plati, te premagani nasprotniki nagradijo z izkušenjskimi točkami in predmeti, ki navadno rabijo kot gradniki za novo opremo. A za us­peš­no izdelavo opreme moraš plačati. Klepanje lahko spodleti, verjetnost uspeha pa je odvisna od števila vloženih pik. Prav tako točke vlagaš v učenje novih urokov. Žal pa je Sequence ses­tavljen tako, da moraš vanj vložiti ure in ure enolične tlake, pri kateri tepeš vedno enake nasprotnike ob sicer mični, a ponavljajoči se glasbeni podlagi. Če pri­šte­jem še nenadne skoke težavnosti, slab prenos z xboxa 360, blede šefovske bitke in (pod)povprečne dialoge, je ta neodvisnica precej uboga. Res je, da na Steamu stane le štiri evre, toda s ponavljanjem te bo bolj zagrenila kot napolnila. 

Sequence
založnik: Iridium Studios
objavljeno: Joker 222
januar 2012