Revija Joker - Section 8: Prejudice

IGROVJE
stranka » igrovje » pc » Section 8: Prejudice
Section 8: Prejudice

Aggressor se navduši nad padalstvom, saj lahko pristaja na naključnih mimoidočih. <ŠPLJOC>

Ob nazivu Section 8 bo nekaterim zaropotalo v spominu. Res je, gre za večigralsko prvoosebno streljanko spred dveh let (J195, 72), ki jo je širše občinstvo spregledalo predvsem zaradi tega, ker je bila po predstavitvenem slogu tako zlajnana. A to studiu Timegate, ki ga poznamo po Kohanu, ni vzelo poguma in pred nami je nadaljevanje. Manko zaporedne številke sicer cika na to, da je Prejudice razširitev, tako kot nizka cena trinajstih ev­rov in zgolj digitalna razpoložljivost, saj ga dobite na Impulsu in Direct2Drivu (PC), Xbox Live Arcade (X360) ter PS Storu (PS3). Ampak ne, Timegate pravijo, da je to nadaljevanje, pa pika.

Energijski kanon je eno lepših orožij, a kabum bi bil lahko barvitejši. Sovragi dajejo zgolj z renčanjem vedeti, da jih sploh kaj zadeva.


Padanje na glavo
Osma sekcija je elitni oddelek človeške oklepne pehote nekaj stoletij v prihodnosti. To pomeni, da se lahko mečejo na tla iz letal, ne da bi si odrgnili kolena. Take podvige jim omogoča zajeten bleščeč ok­lep, ki ga vsako jutro skrbno loščijo. Superobleka nudi še samoobnavljajoči se energetski ščit, raketni nahrbtnik in sposobnost šprinta, s katerim se da uživaško hitro premerjati razdalje. Padanje z orbitalnih plovil je itak zaščitni znak igre in ko ob gromkem poku v tleh pustimo krater, se počutimo kot hi-tech Herkul. Sploh ko ko­ga speštamo, saj je moč z nekaj spretnosti naciljati sovražnikovo betico. S spusti z neba se po smrti v boju vrnemo na bojišče, nakar ni moč več nazaj gor, dokler smo živi. Izberemo lahko katerokoli točko na karti, sovražnik pa nam skuša pokvariti dan s proti­zračno obrambo.

Nasprotniki v kampanji imajo na sebi podobne bojne obleke, zato frajarijo s poskakovanjem in letanjem. Le večina jih je videti enako.

A tu se orožarska pornografija konča, kajti v rokah imamo dokaj neugleden arzenal: avtomatske puške, šib­rovko, snajperico, bazuko in novost v Prejudicu glede na S8, energetski kanon, ki hitro predre ščite. Naenkrat lahko trogamo dva pihalnika in si zraven izberemo še dva kosa posebne opreme. Sem spadajo ročne granate, senzorji in visokotehnološki izvijač za popravljanje, ki šprica zdravje. Verjetno v obliki WD-40. Edina res fina reč med dodatki je žepni minomet, s katerim trosimo kasetne bombice. Iz zraka lahko prikličemo tudi obrambne stolpiče in tri vozila: hode­če­ga robota, tank in lebdeči moped. Občutek pri streljanju je v redu, a je učinek na cilju sterilen, saj zgolj opazuješ merilnike, kako usihajo. Najbolje je, če nasprotnika pociljaš v ksiht in mu vzameš najprej ščit, potem še življenje. V predhodniku je bilo tu več žmohta.
Kar S8P rešuje poleg skakanja po glavah, je dinamično dogajanje. V večini modusov namreč igra naključno zastavlja drugotne cilje, ko na karto od nikoder pripelje konvoj, ki vabi, da ga oropamo, ali se kdo spomni, da bi rad bombardiral sovražno bazo in moramo tarčo označiti. Tovrstne naloge presekajo monotonost branjenja zastavic in zahtevajo uigrano ekipo, saj v vsem kaosu niso mačji kašelj, sovrag pa dobi točke, če nam podvig ne uspe!

Ob padanju je moč na koncu zavirati za boljši nadzor ob pristanku. Vendar smo tako kasneje na tleh, kar je ob hitrem dogajanju lahko slabo.


Prijaznost puščavniku
Kaj še ima Prejudice, česar nima izvirnik? Orožja imajo zdaj več vrst streliva, za nameček pa je moč po malem spreminjati statistične lastnosti oklepa. Osnovnemu večigralskemu modusu conquest, kjer ob drugotnih nalogah po battlefieldovsko zasedamo strateške točke, so dodali tri: skirmish, kjer obstajajo le sekundarni cilji, assault, kjer se strani izmenjujeta v napadanju in obrambi postojank, ter swarm, kjer se s tremi kameradi zoperstavimo računalniškemu navalu svojati. Kart je slaba dva ducata in so dobro oblikovane. Dve leti od enice so pri Timegatu res ponucali za piljenje, saj se boji praviloma končajo zelo izenačeno. Pohvalil bi tudi bote, ki razumejo vse moduse, in samodejno iskanje spopadov na liniji. Sistem teče skozi Games for Windows Live, ob čemer bodo nekateri doživeli infarkt.
Glavna razlika glede na Section 8 je, da ima Prejudice čisto pravo enoigralsko kampanjo. Tako po dolžini, ki z okoli sedmimi urami presega Call of Dutyje, kot raznolikih misijah, kjer izmenično napadamo, se skrivamo in branimo. Zgodbo sicer pozabiš tisti trenutek, ko greš iz igre, a za nedeljsko rešetanje je z zabavnimi dovtipi likov čisto dovolj dobra. Žal pa poleg pozabiš tudi vso podobo, saj imajo tako karte kot oklepi spet močan občutek že videnega, kot bi nekdo vkup stla­čil Halo in Warhammer 40.000, a brez veličast­nos­ti slednjega. Timegate nujno potrebujejo risarja z domišljijo.
Za trinajst evrov boste stežka našli novo rešetačino z več vsebine in zloščenosti, pa tudi že lep čas ne pomnim večigralskih bojev, ki bi mi tako napumpali adrenalin. Le občutek že videnega bo krepak.

Spopadanje s tanki je lakmusov papir za kvaliteto moštva. S pravilno opremo se jih ni težko odkrižati, z napačnim pristopom pa so morilski.

Section 8: Prejudice
založnik: Timegate Studios
objavljeno: Joker 222
januar 2012

75
globoka, napeta večigralska akcija
padanjeeeeeeee!eee!ee!
obilica vse­bine za denar
še vedno nenavdahnjena, že videna znanstvena fantastika
sterilnejši boj kot prej