PREJŠNJE ŠTEVILKE
stranka » prejšnje številke
Joker 171
oktober 2007
V Leipzigu smo jih besno preizkušali, zdaj pa smo jih že divje igrali. Jesensko-božični plaz iger se je namreč vsul in povodenj nas je malodane odnesla. Še sreča, da smo do kolen stali v založniškem dreku in avtorskem kompostu, ki sta nas obvarovala pred kruto usodo. Z drugimi besedami, marsikaj, kar so oglaševali na vse kriplje, se ni izkazalo. Je pa res, da je na bregu pristalo tudi nekaj biserčkov. Skratka, v opisih več kot tridesetih špilov za vsem mogoče platforme smo ločili igrarsko zrnje od džojstiških plev, pri čemer gre zlasti izpostaviti realen opis Hala 3, rubež World in Conflicta in Quake Wars ter skupno besedilo o Fifi 08, ki pokrije kar pet verzij dotične žogobrcavščine. Preostalnik farbovitega magazina je takisto, no, farbovit: napovedali smo Army of Two, Kane & Lynch, Pro Evo 2008, Empire Earth 3, Silent Hill Origins, The Golden Compass, Infamous, Rygar: The Battle of Argus in še kaj, čekirali Tokyo Game Show, nove zune ter napredek slovenske e-uprave, si ogledali mini transakcije kot model za financiranje iger, ob izidu razširitve Kingdom Reborn poanalili Ultimo Online, preizkusili ergonomske tipkovnice (ter priobčili sliko operacije karpalnega kanala, ob kateri boste takoj vsi nemudoma začeli paziti na zapestja!), si ogledali zunanje diske, spisali fičr o porazdeljenem preračunavanju, kvartopirili, gledali Naruta, prebrali tri knjige, si ogledali tri filme, uvodnjakili o oglaševalskih pritiskih na medije ter udejanjili parodično naslovnico, ki sije v Master Chiefu ljubih metalnih barvah. Joker ve, kako to gre. 
 

anali
črkožer
igrovje
igrovje - tematski članki
japanka
kolumni
namiznik
netki
slikosuk
uvodnjak
železnina