PREJŠNJE ŠTEVILKE
stranka » prejšnje številke
Joker 175
februar 2008

Ni redko, da nam kdo reče, pobje, vi imate najboljši poklic na svetu. Sam igrice špilate in še plačani ste za to! No, saj ne, da se pritožujemo. Celo več, zavedamo se, da je to ni zares težek denar, razen če ga primerjamo z nečloveškim garanjem Rebeke Dremelj, kjer se neha vsaka primerjava. Ampak nekaj je pa vseeno treba povedati. Plačani smo TUDI, da špilamo igrice – predvsem pa tisti cekin, ki ga je dovolj za sendvič in sok le zato, ker to brez premora in z vsem srcem počnemo že toliko let, kane na rovaš tega, da znamo o igricah PISATI. Recimo končaš Conflict: Denied Ops – in kaj zdaj? Reči, da v njem streljaš in da je to v redu igrica, če rad to počneš, je nekam gamespotovsko. Treba je povedati več, analizirati elemente, jih argumentirano umestiti v širši kontekst ... in vedeti, kaj te tujke pomenijo. E, s tega zornega kota opisovanje iger nenadoma postane kot vsaka druga služba. Ena desetina medu in devet desetin železnega križa. Okej, morda dve desetini medu, ampak to ob redkih priložnostih, ko pridejo kak res hud špil. Je bil to ta mesec? Izvedeli boste petnajstega – na dan, ko boste brali še ostale stvari, o katerih je treba znati pisati, na primer o macih in alternativni zgodovini, ter s ploščka zrli DVD-filem Divji & zadeti o nemirnem življenju ustanovitelja skupine The Rolling Stones. Joker. Ker je treba znati pisati.
(Mimogrede, če se kdo med vami, ki rad igra igrice, počuti tako, kot da zna o njih pero, em, Word vrteti, naj se nam javi. Nemara te vzamemo v službo.)
 
 

črkožer
igrovje
japanka
konzolec - tematski članki
namiznik
programje
raport
slikosuk
testisi
uvodnjak
vedež
železnina
oznanila