ASSASSIN'S CREED (2007) V prvi polovici minulega desetletja je Ubisoft že delal na grafičnem pogonu za naslednjo generacijo konzol, torej PS3 in xbox 360. Hoteli so ga uporabiti za novi Prince of Persia, toda na neki točki so uvideli, da bi lahko z njim naredili nekaj izvirnega. Enemu od razvijalcev je dajala misliti knjiga, ki jo je ravno tedaj bral – to je bil slovenski roman Alamut! Nekdo drug pa je imel znanstvenofantastične ideje. Oboje se je prepletlo v zgodbi o morilcu na Bližnjem vzhodu leta 1191 in njegovem potomcu v sodobnosti, ki se srečata v računalniški virtualnosti in iščeta mogočne artefakte, ostanke izvenzemeljske civilizacije. Enoličnost igralnih ciljev publike ni motila in Assassin's Creed je prerastel v Ubijevo najbolj uspešno fran­ši­zo, ki je dosegla že devet delov osrednje serije in kup odvrtkov. Toda svežina se je sčasoma porazgubila, tako da ašašin ne prihaja več vsakoletno. Se bo naslednji odvijal še pred enico?